حضور رونالدو درمراسم تمدید قرارداد سرمربی وایادولید وتوصیه هایش به مهاجم تیم

حضور رونالدو درمراسم تمدید قرارداد سرمربی وایادولید وتوصیه هایش به مهاجم تیم

سایت رسمی فوتبالی- از چند روز پیش صحبت هایی درمورد تمدید قرارداد سرخیو گونسالس در سمت مربیگری رئال وایادولید به گوش می رسید و عصر چهارشنبه این خبر به صورت رسمی اعلام شد که او تا جولای سال 2020 در سمتش ابقا شده است.

تمدید قرارداد گونسالس خبر حاشیه ای امروز باشگاه وایادولید بود؛ چرا که نکته اصلی این ماجرا، حضور رونالدوی برزیلی در این مراسم بود.

گونسالس در ماه آوریل هدایت این تیم ناامید را در دست گرفت و در طول 8 هفته توانست ورق را برای وایادولید برگرداند و این تیم را به آینده امیدوار کرد. البته درحال حاضر تیم او در رده یکی مانده به آخر جدول لالیگا قرار دارد ولی مدیران باشگاه به اواعتماد دارند که می تواند اوضاع را تغییر دهد

رونالدوی برزیلی اخیرا 51% از سهام این باشگاه اسپانیایی را خریداری کرده ولی همان زمان اعلام کرد که نمی خواهد رئیس باشگاه باشد. با این وجود او در مراسم تمدید قرارداد گونسالس حضور یافت تا به تیم روحیه تازه ای بدهد. رونالدو هم از جمله افرادی بود که موافق تمدید قرارداد این سرمربی اهل باسک بودند.

رونالدوی برزیلی که روز سه شنبه ناهار را با بازیکنان وایادولید صرف کرده بود، از حضورش در باشگاهش استفاده کرد تا با بازیکنان تیمش نیز گپ و گفتی داشته باشد. او دقایقی با ککو گنتان مهاجم وایادولید به گفتگو پرداخت و از رازهای موفقیتش درگلزنی برای او صحبت کرد. 

ککو روز چهارشنبه درکنفرانسی خبری اعلام کرد که رونالدو با او در مورد فرصت گلزنی ای که در بازی با آلاوس از دست داد صحبت کرده. او دراین رابطه گفت:« وقتی رونالدو به تو توصیه هایی می کند، کار سخت می شود. او به من گفت که چطور باید به آن توپ ضربه می زدم. دقیقا مثل این است که مسی به تو بگوید که چطور باید کار کنی.. تو او را نگاه می کنی و به او می گویی:"آها، حالا فهمیدم". رونالدو به اندازه یک سرمربی تئوری بلد است ؛ وقتی جلوی تو این کار را می کند، او را نگاه می کنی، لبخند می زنی و می گویی که بله، حق با شماست.»