هواداران والنسیا، با سروصدا رونالدو را بد خواب کردند

هواداران والنسیا، با سروصدا رونالدو را بد خواب کردند

سایت رسمی فوتبالی- کاروان یوونتوس روز سه شنبه وارد شهر والنسیا شد و در هتل وستین استقرار یافت تا بتواند با آمادگی و استراحت کامل، در بازی امشب مقابل والنسیا در دور اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به میدان برود.

اما نیمه شب گذشته، ده ها نفر از هواداران والنسیا به حوالی هتل محل اقامت کاروان یووه رفتند و با استفاده از ترقه و سر   وصدا کردن، قصد داشتند تا مانع از استراحت بازیکنان بینکونری شوند. 

طبق گزارش منتشره در روزنامه لاس پرووینسیاس، نیروهای پلیس با تائید این خبر، در تلاش برای شناسایی این هواداران است. آنها برای تامین امنیت کاروان یووه، نیروهای امنیتی شان را در اطراف این هتل مستقر کرده بودند و تعدادی از این نیروها، موفق شده اند تا از این هوادار نماها فیلم هایی تهیه کنند. از این رو، کار برای شناسایی این هواداران، توسط نیروهای پلیس والنسیا آسان تر خواهد شد. برخی از این هواداران، حتی شروع به اهانت به بازیکنان یوونتوس، از جمله کریستیانو رونالدو نمودند و پلاکاردهایی را با شعارهایی از قبیل «یوونتوس آشغال» به همراه داشتند.

پس از اعلام خبر تجمع هواداران والنسیا در اطراف هتل وستین و سر و صدا به راه انداختن آنها بود که نیروهای پلیس بیشتری به نزدیکی این هتل اعزام شده و به متفرق کردن این هواداران پرداختند تا با برقراری آرامش در منطقه، شرایط استراحت کردن برای بازیکنان یووه را فراهم کنند.

یوونتوس در اولین دیدارش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا تا ساعاتی دیگر در ورزشگاه مستایا مقابل رئال مادرید به میدان خواهد رفت. کریس رونالدو، ستاره جدید یووه در طول سال ها حضورش در رئال مادرید، تجربه رویارویی با خفاشهای مستایا را دارد و شناخت خوبی نسبت به این تیم دارد.