مانه: فیرمینو برای گلزنی به چشم نیاز ندارد

مانه: فیرمینو برای گلزنی به چشم نیاز ندارد

سایت رسمی فوتبالی - سادیو مانه اعلام کرد از فیرمینو خواسته خود را به بازی برابر پاری سن ژرمن برساند و مدعی شد که این بازیکن برزیلی برای درخشش در لباس لیورپول نیازی به چشم خود ندارد. 

به گزارش فوتبالی، فیرمینو با توجه به مصدومیتی که از ناحیه چشم داشت در بازی برابر پاری سن ژرمن به عنوان بازیکن تعویضی به میدان آمد و موفق شد گل بسیار حساسی را در وقت های اضافه برای لیورپول به ثمر برساند تا این تیم با نتیجه 3 - 2 در آنفیلد پی اس جی را شکست دهد. این بازیکن 26 ساله تمرین روز قبل لیورپول را از دست داده بود و حضورش در اولین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان در هاله ای از ابهام قرار داشت. اما مانه مدعی شد که به هم تیمی خود اصرار کرده که برای حضور در میدان آماده باشد.

مانه به خبرنگاران گفت: " فکر می کنم بابی برای بازی کردن به چشم خود نیاز ندارد. روز دوشنبه پیامی برای او فرستادم و گفتم که ما به او نیاز داریم. همه گل او را دیدید و فکر می کنم او نیازی به چشمش برای بازی کردن ندارد. من به او پیام دادم و گفتم تو نیازی به چشمت برای بازی کردن نداری. "

لیورپول در بازی شب گذشته با دو گل دنیل استوریج و جیمز میلنر پیش افتاد. توماس مونیه یکی از گل های قرمزپوشان را جبران کرد و کیلیان امباپه در دقیقه 83 بازی را به تساوی کشاند. اما فیرمینو در دقیقه 92 گل حساسی را به ثمر رساند تا لیورپول از 6 بازی انجام شده در این فصل 6 پیروزی به دست آورده باشد. مانه اظهار داشت: " صادقانه فکر می کنم که این نتیجه خوبی بود. برای ما بسیار مهم بود که به روند خوبمان ادامه دهیم. این بازی آسان نبود چون پی اس جی یکی از بهترین تیم های دنیاست اما ما خیلی خوب بازی کردیم و سزاوار پیروزی بودیم. فکر می کنم این به اشتیاق و باور ما بستگی دارد. چیزی که ما برایش تلاش می کنیم. ما تیم با کیفیتی داریم و فکر می کنم از نظر ذهنی برای پیشرفت رها هستیم و تا انتها به آن باور داریم. این چیزی است که ما برایش تلاش می کردیم و در انتها موفق شدیم گل سوم را به ثمر برسانیم که برای تیم ما بسیار مهم بود. "