وضعیت چشم مصدوم فیرمینو پس از گلزنی در اروپا

وضعیت چشم مصدوم فیرمینو پس از گلزنی در اروپا

سایت رسمی فوتبالی - روبرتو فیرمینو پس از به ثمر رساندن گل پیروزی بخش لیورپول در دیدار برابر پاری سن ژرمن اعلام کرد که شدت مصدومیت چشمش کمتر شده است. 

به گزارش فوتبالی، انگشت ورتانگن در جریان دیدار برابر تاتنهام که با پیروزی 2 - 1 لیورپول همراه بود به چشم فیرمینو فرو رفت و با توجه به شدت مصدومیت چشم او، حضورش در اولین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان برابر پاری سن ژرمن در هاله ای از ابهام قرار گرفت. اما فیرمینو به اندازه کافی آماده بود تا در فهرست نهایی کلوپ حاضر باشد و روی نیمکت بنشیند. او در نیمه دوم به عنوان بازیکن تعویضی به زمین آمد تا گل پیروزی بخش لیورپول برابر پی اس جی را در وقت های اضافه بازی به ثمر برساند. این بازیکن 26 ساله در شادی پس از گل خود نیز به مصدومیت چشمش اشاره کرد. 

فیرمینو پس از بازی گفت: " وقتی به زمین آمدم مشکلی نداشتم و وضعیت چشمم خوب بود. خدا را شکر می کنم که اتفاقی جدی برای چشمم رخ نداد. سه روز از آن اتفاق گذشته و شرایط ریکاوری به خوبی پیش رفته است. امیدوارم این اوضاع برای بازی بعدی نیز ادامه پیدا کند. با جدیت در این سه روز از چشمم مراقبت کردم و شرایط درمانی را با دقت پیگیری کردم. خانواده ام نیز بسیار به من کمک کردند. بنابراین شرایطم خوب است و بسیار خوشحال هستم. "