حمله لفظی شدید راموس به گریزمن

حمله لفظی شدید راموس به گریزمن

سایت رسمی فوتبالی - آنتوان گریزمن هافبک فرانسوی اتلتیکومادرید روز گذشته از این که  در میان سه نامزد نهایی جایزه بهترین بازیکن فیفا قرار نگرفته به شدت گلایه کرده بود.

به گزارش فوتبالی، گریزمن معتقد است که با توجه به این که امسال با اتلتیکومادرید و تیم ملی فرانسه به جامهای بزرگ (جام جهانی، لیگ اروپا، سوپرجام اروپا) رسیده باید او را در سطح بازیکنانی نظیر رونالدو و مسی دانست و نباید توانایی هایش دستکم گرفته شود.

این مسئله دستاویزی شد تا سرجیو راموس کاپیتان رئال مادرید در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی مقابل رم به وی حمله کند. راموس خطاب به گریزمن گفت:"این که گریزمن ادعا می کند که نادیده گرفته شده، بامزه است. بازیکنان بزرگی مثل ژاوی، اینیستا، رائول، کاسیاس، توتی و ... در زمینه جوایز تیمی به همه چیز رسیدند اما هرگز توپ طلا را نبردند. او باید قید گوش دادن به توصیه امثال سیمئونه، کوکه و گابی را بزند و به حقیقت بیاندیشد. او نباید به مشاوره های اشتباهی که بقیه به او می دهند توجهی کند. هر چند که از نظر من آنتوان بازیکن بزرگی است."

به نظر می رسد که ریشه اختلاف گریزمن و راموس به سوپرجام اروپا بر می گردد. در ان بازی اتلتیکو با نتیجه چهار بر دو مقابل رئال پیروز شد که گریزمن در پایان بازی تصویری جنجالی در اینستاگرام منتشر کرد. در این تصویر کارتونی، راموس در حال تاجگذاری برای مهاجم اتلتیکوست. راموس پس از چند هفته با این حمله شدید، انتقامش را از گریزمن گرفت.

با توجه به این که جایزه توپ طلا توسط نشریه فرانسوی فرانس فوتبال اهدا می شود پیش بینی می شود که بازیکنانی نظیر امباپه و گریزمن شانس زیادی برای این که پس از یک دهه این جایزه را از دست رونالدو و مسی در بیاورند، وجود داشته باشد.