مانولاس: می دانم که هواداران مادریدی تشویقم می کنند

مانولاس: می دانم که هواداران مادریدی تشویقم می کنند

سایت رسمی فوتبالی - کوستاس مانولاس، مدافع رم، گل صعود رم در مرحله یک چهارم نهایی فصل گذشته لیگ قهرمانان برابر بارسلونا را به ثمر رساند و حالا در انتظار استقبالی گرم از سوی هواداران رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو است.

به گزارش فوتبالی، کوستاس مانولاس معتقد است که تیمش می توانست سال گذشته در نیمه نهایی از سد لیورپول عبور کرده و به فینال رقابت های لیگ قهرمانان اروپا صعود کند. او در گفتگو با مارکا گفت: " ما بسیار نزدیک بودیم. بازی اول در لیورپول را واگذار کردیم و در بازگشت دو پنالتی ما گرفته نشد و یک کارت قرمز نیز به بازیکنان لیورپول داده نشد. به همین دلیل به فینال نرسیدیم. "

مانولاس که با گلزنی خود باعث حذف بارسلونا از لیگ قهرمانان شد فردا شب باید به مصاف رقیب سنتی این تیم، رئال مادرید، برود. این بازیکن در این باره اظهار داشت: " ما بارسلونا را که تیمی پر افتخار است با گل من حذف کردیم. نمی دانم که آیا برای هواداران مادرید یک اسطوره هستم یا نه اما تمام تلاشم را برای تیمم می کنم. آنها گفته اند که من را تشویق می کنم. این خوب و جذاب است. اما وقتی بازی شروع شود من فقط به پیروزی تیمم فکر می کنم. ما باید به برنابئو برویم و بازی خوب خودمان را نمایش دهیم. کریستیانو رونالدو؟ او یک قهرمان است اما رئال مادرید همیشه رئال مادرید است. حالا آنها بیشتر به بازی تیمی روی آورده اند و بازیکنانی مانند گرت بیل که در ساله رونالدو قرار گرفته بودند فرصت خودنمایی دارند. این طبیعی است. حالا استعداد بسیاری از تیم ها مشخص می شود. تمام تیم برای رونالدو بازی می کرد بنابراین آنها حالا قوی تر هستند. "

مانولاس درباره آغاز نه چندان موفق رم در سری آ گفت: " مشکل دفاع، حمله یا روش تیم نیست. ما همه نیاز داریم در دفاع و حمله شرکت کنیم. یک تیم به 4 مدافع یا 3 مهاجم بستگی ندارد. این موضوع به همه مربوط است. هدف این فصل؟ بازگشت به لیگ قهرمانان سال آینده و قرار گرفتن بین چهار تیم بالای جدول است. می دانیم که یوونتوس بهترین تیم لیگ است اما ما برای شانس خودمان می جنگیم. در لیگ قهرمانان نیز هدفمان صعود به مرحله حذفی و بعد پیشرفت گام به گام است. "