پیروزی بیلی بر والنسیا در چالش تمرکز

پیروزی بیلی بر والنسیا در چالش تمرکز

سایت رسمی فوتبالی - اریک بیلی و آنتونیو والنسیا، مدافعان منچستریونایتد، برای حضور در ترکیب اصلی منچستریونایتد در لیگ قهرمانان اروپا با هم رقابت می کنند اما آنها امروز چالشی کاملا متفاوت را تجربه کردند.

به گزارش فوتبالی، این دو بازیکن در یک چالش تمرکز شرکت کردند که باید دست خود را محکم نگه داشته و جلوی برخورد میله با سیم را می گرفتند. یک ویدئوی کوتاه از تلاش بیلی در اینستاگرام منتشر شد و ویدیوی کامل آن در صفحه رسمی باشگاه منچستریونایتد قرار گرفت. تلاش آرام و مداوم بیلی در بار اول بسیار تحسین برانگیز بود و او تنها یک بار با سیم برخورد کرد. والنسیا که معمولا در زمین آرام است نمی توانست سرعت دست خود را کنترل کند و به سرعت در طول سیم پیش می رفت و 12 بار با سیم برخورد کرد. در دور دوم دبیلی قدرتمندانه آغاز کرد اما در انتهای مسابقه 6 بار با سیم برخورد کرد. والنسیا در ابتدا عملکرد بهترین نسب به دفعه قبل داشت اما در مجموعت 16 بار با سیم برخورد کرد. 

هر دو مدافع برای حضور در دیدار روز چهارشنبه برابر والنسیا در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان اروپا با یکدیگر رقابت می کنند. اگر تمرکز برای خوزه مورینیو مهم باشد، به نظر می رسد که بیلی بدون شک شایسته حضور در ترکیب اصلی منچستریونایتد است. این بازیکن در سال 2016 با قراردادی به ارزش 30 میلیون پوند به این باشگاه پیوست اما هرگز به عنوان بازیکن ثابت به شمار نیامده است. مورینیو او را مقصر شکست برابر برایتونت می داند و پس از آن تنها به عنوان بازیکن تعویضی از او استفاده کرده است.