فردیناند: منچستریونایتد شانسی برای قهرمانی در اروپا ندارد

فردیناند: منچستریونایتد شانسی برای قهرمانی در اروپا ندارد

سایت رسمی فوتبالی - ریو فردیناند، مدافع سابق شیاطین سرخ، معتقد است که منچستریونایتد با توجه به خط دفاعی ضعیف خود شانسی برای قهرمانی در این فصل لیگ قهرمانان ندارد. 

به گزارش فوتبالی، یونایتد تا به حال دو شکست در برابر برایتون و تاتنهام را در لیگ برتر پذیرفته است. و فردیناند معتقد است که تیم سابقش حتی با وجود داوید دخیا در دروازه نیز نمی تواند با سایر تیم های اروپایی رقابت کند. او به دیلی میل گفت: " نه آنها توانایی حضور در این رقابت را ندارند. آنها بازیکنی که بتواند این شرایط را تغییر دهد، نخریدند. آنها یک سوپرمن در دروازه دارند. نمی دانم اگر دخیا نبود در چهار سال گذشته چه اتفاقاتی رخ می داد. مدافعان مقابل او هر هفته بی ثبات هستند. شما نمی تواند با تکیه بر بازیکنان غیر قابل اعتماد دفاع خود را بسازید. آنها وقتی در زمین قرار می گیرند عملکرد خوبی ندارند. لیندلوف، بیلی،اسمالینگ و فیل جونز نمایش خوبی ندارند. "

فردیناند همچنین درباره شرایط مارکوس راشفورد در منچستریونایتد گفت: " فکر می کنم راشفورد کنار زمین نشسته و با خود فکر می کند که باید در ترکیب تیم حضور داشته باشد. او باید با عملکرد خود این پیام را به سرمربی برساند که بازیکن مناسبی برای حضور در ترکیب ثابت است. اینکه از هر بازیکنی که به عنوان بازیکن تعویضی به زمین می آید چیزی بپرسید هیچ معنایی ندارد. به نظرم این بی احترامی است. فکر نمی کنم این تنها اشتباه مورینیو باشد. فکر می کنم همه چیز بر اساس یک توازن پیش می رود. "