ترکیب احتمالی پاری سن ژرمن برابر لیورپول

ترکیب احتمالی پاری سن ژرمن برابر لیورپول

سایت رسمی فوتبالی - پاری سن ژرمن امشب در دیداری حساس و تماشایی رو در روی لیورپول قرار خواهد گرفت.

به گزارش فوتبالی، پاری سن ژرمن امیدوار است که حضور خود در لیگ قهرمانان را با پیروزی شروع کند و قصد دارد با خط حمله کاملا آماده خود به مصاف لیورپول برود. قهرمان لیگ فرانسه احتمالا از تمام نیروی هجومی خود در آنفیلد بهره می برند و تغییراتی را نیز در خط هافبک خود خواهند داشت. نیمار در بازی برابر سنت اتین استراحت کرد و این یعنی او برای نبرد برابر لیورپول کاملا سرحال است. این در حالی است که کیلیان امباپه نیز در حال گذراندن 3 جلسه محرومیت خود از بازی های داخلی است. این بازیکن به دلیل درگیری با بازیکن تیم حریف پس از پیروزی 4 - 3 برابر نیم محروم شد اما می تواند در لیگ قهرمانان به میدان برود. ادینسون کاوانی نیز مهاجم نوک سیستم 1 - 3 - 2 - 4 پاری سن ژرمن است. امباپه و دیماریا دو وینگر چپ و راست هستند و نیمار در میانه این مثلث حضور دارد. 

مارکو وراتی از حضور در این بازی محروم است و این یعنی احتمالا مارکینیوش به همراه آدرین رابیو در ترکیب پی اس جی به میدان می روند. جان لوییجی بوفون نیز به دلیل کارت قرمزی که در آخرین دیدار فصل قبل یوونتوس در لیگ قهرمانان برابر رئال مادرید دریافت کرده، از حضور در این بازی محروم است. کورزاوا و دنی آلوز نیز به دلیل مصدومیت قادر به حضور در این مسابقه نیستند. آلفونسه آرئولا پس از نمایش خوب خود در بازی های ملی برای فرانسه در این دیدار نیز در دروازه پی اس جی می ایستد. 

توماس توخل امیدوار است تیمش آغاز خوبی در لیگ قهرمانان داشته باشد چرا که قهرمانی در این رقابت ها اولویت اول تیم پر هزینه پاری سن ژرمن است. تیم فرانسوی برای کسب پیروزی به مصاف لیورپول می رود اما دیدار سختی برابر فینالیست فصل گذشته لیگ قهرمانان خواهد داشت که تا به این جا در 5 بازی لیگ برتر انگلیس 5 پیروزی کسب کرده و در صدر جدول قرار دارند. 

ترکیب احتمالی پاری سن ژرمن ( 1 - 3 - 2 - 4 ): آرئولا، مونیه، سیلوا، کیمپمبه، برنات، رابیو، مارکینیوش، امباپه، نیمار، دیماریا، کاوانی