کلوپ: شکست در فینال فصل قبل اعتماد به نفس ما را از بین نبرد

کلوپ: شکست در فینال فصل قبل اعتماد به نفس ما را از بین نبرد

سایت رسمی فوتبالی - یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، بر این باور است که شکست در فینال لیگ قهرمانان فصل قبل برابر رئال مادرید باعث نشده که این تیم اعتماد به نفس خود را از دست بدهد. 

به گزارش فوتبالی، لیورپول سال گذشته موفق شد با پیروزی برابر پورتو، منچسترسیتی و رم در مرحله حذفی، به فینال لیگ قهرمانان برسد اما در این مسابقه با نتیجه 3 - 1 برابر رئال مادرید شکست خورد. تیم کلوپ اولین بازی فصل جدید این رقابت ها را سه شنبه شب در آنفیلد و برابر پاری سن ژرمن آغاز می کند و مربی تیم می گوید که آنها دیگر به شکست دردناک کیف فکر نمی کنند. 

کلوپ در پاسخ به این سوال که آیا شکست به رئال مادرید به این تیم آسیب زده گفت: " نه بدون شک آسیبی به تیم ما وارد نشد. فکر می کنم ما به دلیل سبک بازی تیم در فصل گذشته احترام زیادی کسب کردیم و فکر می کنم هرکس که فینال را دید متوجه شد که ما می توانستیم در دقایقی حتی پیروز میدان باشیم. آنها سبک بازی ما را دیده اند. آنها سیتی و رم و پورتو را دیده اند. آنها دیده اند که ما در بازی های بسیاری تیم برتر میدان بودیم. احترام زیادی به این تیم گذاشته شد. تجربه و خاطره خوبی بود اما مطمئنم که این تجربه امسال به ما کمک می کند. ما باید از این تجربه استفاده کنیم اما نباید به آن تکیه کنیم. بهترین حالت با تجربه بودن این است که از دانش جدیدت استفاده کنی و مانند یک کودک از نو آغاز کنی. "

سه بازیکن خط حمله لیورپول، صلاح و فیرمینیو و سادیو مانه، از آغاز فصل پیش تا به حال 99 گل به ثمر رسانده اند و می توانند با بازیکنان هجومی پاری سن ژرمن، نیمار و امباپه و کاوانی، رقابت کنند. کلوپ تایید کرد که پاری سن ژرمن خط حمله بسیار قدرتمندی دارد اما گفت که به تمام بازیکنانش اعتماد دارد. مربی لیورپول اظهار داشت: " من تمامی بازیکنانم را دوست دارم. نمی خواهم آنها را تغییر دهم اما بازی های پاریس را دیده ام. بازی های سال گذشته آنها و بازی های امسال را دیده ام. آنها بسیار تحسین برانگیز هستند. آنها بازیکنان واقعا خوبی هستند. آنها تنها در پاریس موفق نیستند بلکه امباپه در جام جهانی نیز بسیار درخشان ظاهر شد. و همه ما از کیفیت بازی نیمار خبر داریم. شاید دیماریا در منچستریونایتد چندان موفق نبود اما در سایر تیم ها بی نظیر بود. کاوانی نیز یک گلزن فوق العاده است. در تمرینات آماده سازی باید مطمئن می شدم که به خوبی آنها را می شناسیم. می دانم که ما نیز تیم خوبی هستیم اما باید بدون این که از پاری سن ژرمن بترسیم به آنها احترام بگذاریم. "