اخراج فیروز و توشاک؛ دبل زنوزی در ابتدای راه!

اخراج فیروز و توشاک؛ دبل زنوزی در ابتدای راه!

وبسایت رسمی فوتبالی- روز گذشته جان توشاک ولزی که با کلی تمجید از سوی مدیران و مالک تراکتور روی نیمکت این تیم نشسته بود از هدایت این تیم کنار گذاشته شد همان طور که  فیروز کریمی از هدایت ماشین سازی کنار گذاشته شده بود.


به گزارش فوتبالی، روزی که محمد رضا زنوزی مرد ثروتمند تبربزی باشگاه تراکتور سازی را خرید امید هواداران تبریزی برای اوج گرفتن دوباره تراکتورسازی زنده شد. زنوزی در اولین اقدام خود رضا مهاجری سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال پدیده خراسان را به عنوان مدیر تیم‌های فوتبال تراکتورسازی منصوب کرد تا مراحل آماده سازی تیم به خوبی انجام شود، پس  از انتخاب توشاک برای تراکتورسازی و اخراج فیروز کریمی از ماشین سازی؛ مهاجری به به تیم دوم زنوزی رفت تا هدایت ماشین سازی را بر عهده بگیرد. مدیران تیم تبریزی در فصل نقل و انتقالات خرید های خوبی انجام دادند و با استخدام مسعود شجاعی، اشکان دژاگه و احسان حاج صفی رضایت پرشورها را به دست آوردند اما خیلی زود درگیر حواشی شدند.

 کسب 9 امتیاز در 6بازی و قرار گرفتن در رتبه ششم جدول رده بندی لیگ برتر نتیجه بدی برای توشاک محسوب نمی‌شد اما حذف از جام حذفی و در گیری لفظی با اشکان دژاگه در این بازی، پیرمرد ولزی را به سمت در خروج راهنمایی کرد. 

در روزهایی که مالک تراکتور سازی به اتفاق هیئت همراه تجاری و ورزشی متشکل از گروه سرمایه گذاری و علیرضا اسدی مدیرعامل باشگاه برای بررسی عقد پیمان خواهرخواندگی به کازان پایتخت جمهوری تاتارستان سفر کرده‌ بود تصمیم عجیب توشاک  در بازی با صنعت نفت در آبادان زمینه ساز حواشی بزرگی شد. اشکان دژاگه که در دقیقه ۶۱ وارد زمین شده بود در دقیقه ۱۱۴ با تشخیص جان توشاک از زمین بیرون کشیده شد و بازیکن تیم ملی فوتبال ایران که از این تعویض بسیار عصبانی بود روی نیمکت با صدای بلند جان توشاک را خطاب قرار دارد و با وی درگیری لفظی پیدا کرد و در نهایت تراکتوری ها که  تا اواسط نیمه دوم با نتیجه سه بر یک از میزبان پیش بودند در ضربات پنالتی شکست خوردند. بعد از بازی توشاک اعلام کرد با دژاگه مشکلی ندارد و با او برخورد نخواهد کرد اما مالک باشگاه بعد از پذیرایی از سردار آزمون و ضیافت شام تصمیم گرفت توشاک را اخراج کند!


 ادعایی که چند ساعت بعد به استعفای خود توشاک تغییر موضع داد و برخی رسانه اعلام کردند جلسه ای میان توشاک و مدیران تراکتور برگزار خواهد شد؛ اما تصاویر مربی ولزی در فرودگاه برای خارج شدن ار تبریز بیانگر رنجش او دارد و حالا زنوزی با اخراج سرمربی تیم های تحت مالکیت خود دبل کرده است. به نظر می‌رسد شرایط باشگاه تراکتور سازی بعد از به کار گیری بازیکنان سرباز تیم های دیگر در فصول گذشته حالابا خرید ستاره های میلیاردی هم خوب نیست و حالا هواداران تراکتور بیشتر نگران این جمله هستند که مبادا تراکتور، استیل شود!