برباتوف: انتخاب بین خط حمله لیورپول و پاریس مثل انتخاب بین رونالدو و مسی است

برباتوف: انتخاب بین خط حمله لیورپول و پاریس مثل انتخاب بین رونالدو و مسی است

سایت رسمی فوتبالی - دیمیتار برباتوف، ستاره سابق لیگ برتر انگلیس، معتقد است که انتخاب بهترین خط حمله بین دو تیم لیورپول و پاری سن ژرمن مانند انتخاب بین لیونل مسی و کریستیانو رونالدو است. 

به گزارش فوتبالی، محمد صلاح، روبرتو فیرمینیو و سادیو مانه باید سه شنبه با پیراهن لیورپول در آنفیلد برابر پاری سن ژرمن قرار بگیرند که بازیکنانی چون نیمار، ادینسون کاوانی و کیلیان امباپه را به همراه آنخل دی ماریا در ترکیب خود دارد. با حضور چنین بازیکنانی در ترکیب دو تیم، دیمیتار برباتوف معتقد است که بدون شک این بازی بدون گل به پایان نخواهد رسید. 

برباتوف به بت فیر گفت: " این بازی بسیار دیدنی است. هر دو تیم قدرتمند هستند و بازیکنان با استعداد باورنکردنی در ترکیب خود دارند. آنها در این فصل شکست ناپذیر بودند. این هفته دیدیم که لیورپول از شرایط بسیار خوبی برخوردار است و درباره پی اس جی و خط حمله تراز اولش چه می توان گفت؟ هرچند با این کیفت و این ستاره ها آنها در بازی های خارج از خانه خیلی خوب کار نکرده اند. بنابراین شاید لیورپول بتواند از جو ورزشگاه خانگی خود استفاده کند و تمام امتیازات را به دست آورد. فکر نمی کنم این بازی بدون گل به پایان برسد. با توجه به بازیکنان هجومی، سرعت و کیفیت باورنکردنی که هر دو تیم دارند بدون شک گل های بسیاری خواهیم دید. می توانید سه بازیکن هجومی از هر کدام از این دو تیم انتخاب کنید و بهترین خط حمله را داشته باشید. نمی توان بین آنها انتخاب کرد. این مثل انتخاب بین مسی و رونابدو یا پله و مارادوناست. آنها را مقایسه نکنید فقط لذت ببرید! "

برباتوف معتقد است در این بازی باید به یک بازیکن توجه ویژه کرد. این بازیکن بلغارستانی افزود: " برای من تماشای بازی امباپه لذتبخش است. اعتماد به نفس، سرعت، حرکات، بررسی فضا و بازی او برای تیم بی نظیر است. او بسیار جوان است و به نظر می رسد او نیز تنها می خواهد از بازی لذت ببرد و می توان احساس آزادی او را در زمین به خوبی دید. خط حمله پی اس جی کامل است. سرعت و توانایی امباپه در عبور از مدافعان، تکنیک نیمار و شم گلزنی کاوانی. از تماشای بازی آنها لذت می برم چون قدرت تهاجمی دارند. همیشه انتظار اتفاقی خوب از آنها می رود. البته که لیورپول هم یکی از بهترین خط حمله های دنیا را دارد. مدل سه بازیکن هجومی لیورپول، توانایی و سرعت و نحوه عبور آنها از مدافعان عالی است. ما فوتبال نگاه می کنیم تا گل ها را ببینیم. "