هندرسون: فینال فصل قبل الهام بخش لیورپول خواهد بود

هندرسون: فینال فصل قبل الهام بخش لیورپول خواهد بود

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان یورگن کلوپ، فصل گذشته موفق شدند تا فینال چمپیونزلیگ پیش بروند ولی در دیدار فینال که در کیف برگزار شد، 3-1 مقابل رئال شکست خوردند. لیورپول تغییراتی در ترکیب خود داشته و نسبت به سال گذشته آماده تر و قوی تر شده است و حال هندرسون اعلام کرد که او و تیم اهداف بزرگی در سر دارند.

او گفت:" می‌توانیم از رسیدن به فینال سال گذشته خیلی استفاده ببریم، اعتماد به نفس ما با این دستاورد بالا برود. مشخصا امسال می‌خواهیم جلوتر برویم و قهرمان شویم ولی باید از این تجربه به بهترین شکل استفاده کنیم. مدالی که دریافت کردم، در کمد خانه ام است، هیچکس مدال بازندگی را دوست ندارد ولی در عین حال، تجربه بزرگی برای تیم ما بود که می‌توان از آن استفاده نمود. در مورد فینال، باید انگیزه کافی داشت و خیلی سریع به روند خوب رسید. "

هندرسون درباره خریدهای لیورپول گفت:" مربی دقیقا می‌دانست به چه بازیکنانی نیاز دشت. او همیشه به دنبال بازیکنان با کیفیت است. البته من نمی‌توانم به مربی بگویم که همه پست ها را تقویت کن به جز پست من. ما بازیکنانی داریم که می‌توانند در پست من بازی کنند مثل واینالدوم. فابینیو آمده، همینطور نبی کیتا که خیلی هم خوب کار کرده است. البته امره جان از تیم جدا شد و چمبرلین به علت مصدومیت غایب است و امیدواریم لالانا هم زودتر برگردد."