برگوین، از رویای گرفتن عکس یادگاری با مسی تا رویارویی با او

برگوین، از رویای گرفتن عکس یادگاری با مسی تا رویارویی با او

سایت رسمی فوتبالی- ایروینگ لوزانو بازیکن آیندهوون در کنفرانس خبری اش اعتراف کرد که آرزویش پوشیدن پیراهن بارسلوناست و از کودکی پوسترهای باشگاه کاتالان را خریداری می کرده. البته او تنها بازیکن آیندهوون نیست که شیفته بارسایی هاست. استیون برگوین، مهاجم جوان این تیم هم از کودکی هوادار سرسخت بارسلونا بوده، تا جایی که در سن 10 سالگی عکسی را با مسی به یادگار گرفته و هنوز این عکس ها را دارد.

در فوریه سال 2008 و زمانی که برگوین 10 ساله بود، او همراه با پدر و برادرش برای تماشای بازی بارسلونا – لوانته ( در فصل 08-2007، که با برد 1-5 بارسا همراه بود) به ورزشگاه رفته بودند. آنها این شانس را داشتند که در هتلی مستقر شدند که کاروان بارسلونا نیز در آنجا اقامت داشت و خوش شانسی اصلی برگوین زمانی بود که به صورت اتفاقی در سالن اینترنت هتل با مسی روبرو شد و همان زمان عکس هایی را با اسطوره آرژآنتینی بارسا به یادگار گرفت. عکس هایی که حالا تعدادی از آنها در رسانه های مختلف خبری منتشر شده است.

حالا و بعد از گذشت ده سال از آن زمان، برگوین این فرصت را دارد تا رودرروی مسی در زمین چمن قرار بگیرد و دیدن سلام و احوالپرسی این دو بازیکن فوتبال در نوع خود جالب توجه خواهد بود.

بارسلونا اولین بازی اش در مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا را سه شنبه شب در مصاف با آیندهوون و در ورزشگاه نوکمپ برگزار خواهد کرد. ساعت برگزاری این بازی، یعنی ساعت 21.25 دقیقه شب، حواشی زیادی را ایجاد کرده و رسانه های اسپانیایی در گزارشهایشان از ساعت برگزاری بازی، به عنوان دشمن دیگر بارسا در این مسابقه یاد کرده اند؛ چرا که برگزاری بازی در ساعات عصرگاهی به وقت اسپانیا و در روز وسط هفته، به طور قطع باعث خواهد شد که ورزشگاه نوکمپ پر از تماشاگر نشود.