فان بومل: بارسا در شرایط ایده آلش نیست؛ مسی شماره یک دنیاست،حتی اگر توپ طلا را نبرد

فان بومل: بارسا در شرایط ایده آلش نیست؛ مسی شماره یک دنیاست،حتی اگر توپ طلا را نبرد

سایت رسمی فوتبالی- مارک فان بومل، سرمربی جوان و هلندی آیندهوون که تیمش سه شنبه شب در دور اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا مقابل بارسلونا به میدان خواهد رفت، تردیدی درمورد توانایی های لئو مسی ندارد. او در کنفرانس خبری قبل از این بازی، در مورد مسائل مختلفی صحبت کرده. در اینجا می توانید گزیده ای از صحبت های او را مطالعه کنید:

*انگیزه های بالا : اگر بخواهم به یک باخت با حداقل اختلاف رضایت بدهم، همان ترجیح می دهم که در خانه بمانم. بارسلونا در شرایط آرمانی اش نیست و ما تلاشمان را خواهیم کرد. در دنیای فوتبال همیشه سورپرایزهایی رخ می دهد

*بازگشت به نوکمپ: با سفر به بارسلونا با افرادی که در کنارشان کار کرده بودم دیدار می کنم. وقتی فوتبالیست هستی، متوجه نمی شوی که نوکمپ عجب استادیوم بزرگی است ولی وقتی با خانواده ات به این ورزشگاه برمی گردی، متوجه می شوی که نوکمپ چقدر زیباست.

*درخواست پیراهن مسی: اصلا خوشم نمی آید که بین دو نیمه کسی پیراهن مسی را طلب کند. این اصلا رفتاری حرفه ای نیست. اگر نتیجه خوبی کسب کنیم، همه می توانند پیراهن مسی را درخواست کنند

*شماره یک دنیای فوتبال: مسی همچنان شماره یک دنیای فوتبال است حتی اگر توپ طلا را نبرد.

*تغییر ندادن سیستم بازی: ما سعی می کنیم عملکردمان را بهتر کنیم. تحت هر شرایطی، معرفی مکانیزم جدید، کار سختی است. می توانم یک روز سبک بازی را تغییر بدهم و موفق باشیم ولی این اتفاقی عادی و طبیعی نیست.

*چالش پیش رو: بازیکنانم می دانند که کار ساده ای پیش رو نداریم

*خطاهای پی درپی بر روی اینیستا در فینال جام جهانی 2010: حیرت آور است. این اتفاقی است که در سال 2010 رخ داده بود و ما حالا در سال 2018 بازی مان را برگزار می کنیم!