تعطیلات زیدان در ارتفاعات آلپ در تب و تاب رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا

تعطیلات زیدان در ارتفاعات آلپ در تب و تاب رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا

سایت رسمی فوتبالی- زین الدین زیدان، سرمربی سابق رئال مادرید این روزها و در شرایطی که رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در آستانه آغاز است، به تعطیلات تابستانی رفته و در کوه های آلپ به استراحت می پردازد.

اسطوره فرانسوی دنیای فوتبال و مربی اسبق و موفق رئال مادرید ترجیح می دهد تا دور از اتفاقات جنجالی باشد و درنهایت آرامش در کنار خانواده اش زندگی می کند و به فعالیتهای مورد علاقه اش می پردازد.

این سرمربی فرانسوی حالا تصویری از خودش را در ارتفاع  1674متری کوه های آلپ، بر نوک قله ممیس فرانسه در شبکه های اجتماعی منتشر کرده. در این تصویر لبخندی دلنشین روی چهره زیزو نقش بسته و او ترجیح داده تا این عکس را بدون هیچ شرحی در اینستاگرامش بازتاب دهد.

زین الدین زیدان در پایان رقابت های فصل گذشته و بعد از کسب موفقیت های فراوان به عنوان سرمربی رئال مادرید از این تیم جدا شد و در حال حاضر هدایت تیمی را در دست ندارد. هر چند که این روزها گمانه زنی ها در مورد احتمال حضور زیدان روی نیمکت مربیگری منچستریونایتد، در صورت اخراج ژوزه مورینیو داغ است ولی او به دور از حاشیه ها، در حال استراحت و سپری کردن تعطیلات تابستانی اش است.

زیزو در بین سالهای 2016 تا 2018 در 149 بازی هدایت رئال را در دست داشت. رئال زیر نظر زیدان به 104 برد، 29 تساوی و 16 باخت دست یافت و آمار 69.8% برد به نام رئال زیدان ثبت شد. رئالی ها زیر نظر او 393 گل زدند و 160 گل دریافت کردند تا مادرید زیزو با تفاضل گل 233+ عملکرد خوبی را ثبت کند.

درطول این مدت، زیدان یک قهرمانی در لالیگا (درفصل 7-2016) با رئال فتح کرد و یک سوپرکاپ اسپانیا، سه قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و 2 قهرمانی درسوپرکاپ اروپا و دو قهرمانی در جام باشگاه های جهان از جمله دستاوردهای این سرمربی جوان روی نیمکت مربیگری رئال است.