لایک جنجالی واینالدوم به کامنت انتقادی از مانه و عذرخواهی او

لایک جنجالی واینالدوم به کامنت انتقادی از مانه و عذرخواهی او

سایت رسمی فوتبالی-  جورجینیو واینالدوم، یکی از ستاره های لیورپول در بازی تیمش مقابل تاتنهام بود؛ او گل اول تیمش دراین بازی را به ثمر رساند و در برد 2-1 قرمزپوشان نقش پررنگی داشت. 

البته اگر خودخواهی های سادیو مانه در جریان این بازی نبود، لیورپول می توانست برد قاطعانه تری را رقم بزند. در جریان مسابقه و درشرایطی که محمد صلاح مهار نشده و آزاد بود، مانه توپ را به او پاس نداد و همین اتفاق با سیل انتقادات نسبت به خودخواهی مانه همراه بود. در شبکه های اجتماعی هم بحثهای زیادی دراین رابطه به راه افتاد؛ برخی هواداران بر این باورند که اختلافاتی میان مانه و صلاح وجود دارد و برخی دیگر معتقدند که مانه اخیرا خیلی خودخواه شده است. این بحثها همچنان ادامه دارد و حالا پای واینالدوم، دیگر بازیکن لیورپول نیز به این داستان کشیده شده است. این بازیکن هلندی، کامنت یکی از هواداران که به انتقاد از مانه پرداخته بود را لایک کرده.

امیر فیالا، یکی از هواداران فوتبال در کامنتی نوشته بود:« یکی از ویژگی های برجسته خط حمله لیورپول در رقابتهای فصل گذشته، همکاری تیمی و درک متقابل خوب میان صلاح، فیرمینو و مانه بود. درطول فصل گذشته مهم نبود که چه کسی گل می زند، بلکه هرکسی که در بهترین موقعیت درزمین برای گلزنی بود، توپ به او پاس داده می شد. اما آنچه در این فصل، حس می شود این است که تیم با فردگرایی کار می کند، به ویژه مانه که دربازی با تاتنهام و پاس ندادن توپ به صلاح ، در بیش از یک فرصت این را نشان داده. دلیلش را نمی دانم! او خودخواه است! فکر می کنم که کلوپ باید خیلی سریع این موضوع را حل و فصل کند، قبل از آنکه این ماجرا در بازیهای مهم و در مسیر دستیابی به جام قهرمانی برایش گران تمام شود.»

نکته عجیب این بود که واینالدوم این کامنت را لایک کرد! البته کمی بعد این بازیکن هلندی متوجه اشتباهش شد و بلافاصله با پاسخ به این کامنت، اشتباهش را اصلاح کرد و نوشت:« فکر می کنم درحالی که در کامنتها در حال گشتن بودم، اتفاقی و تصادفی این کامنت را لایک کردم. نگران نباشید. این موضوع هیچ ربطی به خودخواهی ندارد. ما یک تیم هستیم و این را می دانیم.»