شوخی پوگبا با زلاتان: بیش از حد فیلمهای جکی چان و بروس لی را می بینی

شوخی پوگبا با زلاتان: بیش از حد فیلمهای جکی چان و بروس لی را می بینی

سایت رسمی فوتبالی- پل پوگبا ستاره فرانسوی دنیای فوتبال به بهانه پانصدمین گل فوتبالی زلاتان ایبراهیموویچ پستی را دراین رابطه در اینستاگرام منتشر کرد. او که مدتی در رختکن یونایتد با ایبرا هم تیمی بود، برای دوست قدیمی اش پیغامی بامزه داشته.

زلاتان ایبراهیموویچ در سن 36 سالگی، پانصدمین گل رسمی فوتبالش را با پیراهن لس آنجلس گلکسی به ثمر رساند که گلی واقعا تماشایی بود. او با حرکتی آکروباتیک و با ضربه ای کاراته ای دروازه تیم تورنتو را در لیگ MLS باز کرد که ویدیوی این گل حسابی پربازدید بوده است.

همان طور که توقع می رفت، این گل زیبای ایبرا در شبکه های اجتماعی هم بازتاب گسترده ای داشته و خیلی ها نسبت به این گل واکنش نشان داده اند؛ بسیاری به زلاتان به خاطر گل تماشایی اش تبریک گفته اند که تعدادی از هم تیمی هایش از جمله این افراد هستند. پل پوگبا یکی از هم تیمی های سابق ایبراست که پیغام بامزه ای را دراین رابطه منتشر کرده. 

پوگبا در ویدیویی که در استوری اینستاگرامش منتشر کرد، نوشت:« زلاتان، نمی دانم که آیا باید تو را "شیر" بنامم یا "گربه" یا "سگ... احترام زیادی برایت قائلم و نمی دانم... به تو می گویم که فوتبال بازی می کنی ولی بیش از حد فیلمهای جکی چان، جت لی و بروسی لی را تماشا می کنی.»

زلاتان در 22 بازی 17 گل برای تیم جدیدش به ثمر رسانده است. او اخیرا از منچستریونایتد به تیم لس آنجلس گلکسی آمریکا پیوست و در کارنامه ورزشی اش، 18 گل برای مالمو، 48 گل برای آژاکس، 26 گل برای یوونتوس، 66 گل برای اینترمیلان، 22 گل برای بارسلونا، 56 گل برای میلان، 156 گل برای پاری سن ژرمن، 29 گل برای منچستریونایتد و 62 گل برای تیم ملی سوئد به ثمر رسانده است و حالا نام او به لیونل مسی و کریستیانو رونالدو به عنوان تنها بازیکنان فعال حال حاضر دنیا که موفق شده اند در رده باشگاهی و ملی به 500 گل برسند اضافه شد.