مهاجم پارس جنوبی: خدا را شکر می‌کنم که قفسه سینه‌ام نشکست/ تیم شایسته‌ای داریم و امیدوارم سهمیه بگیریم

مهاجم پارس جنوبی: خدا را شکر می‌کنم که قفسه سینه‌ام نشکست/ تیم شایسته‌ای داریم و امیدوارم سهمیه بگیریم

وبسایت فوتبالی- مجید علی‌یاری، مهاجم تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: ما تیم شایسته‌ای در این فصل داریم و امیدوارم در پایان فصل سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را به دست بیاوریم.

مجید علی‌یاری در مورد وضعیت تیمش بعد از پیروزی برابر پیکان در جام حذفی گفت: خدا را شکر شرایط تیم خوب است و بعد از شکست دادن پیکان حالا با روحیه بالایی به فکر بازی با ماشین‌سازی هستیم. ما در جام حذفی نمایش خوبی مقابل پیکان داشتیم و همه بازیکنان در زمین نهایت تلاش‌شان را به خرج دادند. خوشبختانه در ضربات پنالتی با درخشش رحمان احمدی برنده شدیم و امیدوارم که در بازی‌های بعدی جام حذفی هم موفق باشیم.

وی ادامه داد: ما در این فصل تیم شایسته‌ای داریم و می‌خواهیم از طریق لیگ برتر یا جام حذفی به سهمیه لیگ قهرمانان آسیا هم دست پیدا کنیم. حالا هم تمرکزمان روی بازی با ماشین‌سازی است و اگر این تیم را در تبریز شکست بدهیم، شرایط‌مان در جدول بهتر خواهد شد. ما تا الان عملکرد بدی نداشته‌ایم، ولی می‌توانستیم در لیگ برتر بیشتر امتیاز بگیریم، اما در بعضی از بازی‌ها بدشانس بودیم.

مهاجم تیم فوتبال پارس جنوبی جم در مورد مصدومیتی که در بازی با پیکان در نهایت کار او را به بیمارستان کشاند، تصریح کرد: در یک صحنه برای دفع توپ اقدام کردم که آل‌کثیر بازیکن حریف با من برخورد داشت و با آرنج به قفسه سینه‌ام کوبید. واقعاً درد وحشتناکی داشتم و خدا را شکر می‌کنم که قفسه سینه‌ام نشکست.