خداحافظی ریبری با بایرن مونیخ؟

خداحافظی ریبری با بایرن مونیخ؟

سایت رسمی فوتبالی - فرانک ریبری هافبک فرانسوی بایرن مونیخ گفت که می خواهد تا 38 سالگی به بازی کردن ادامه بدهد اما شاید امسال، آخرین سال حضورش در تیم آلمانی باشد.

به گزارش فوتبالی، ریبری 35 ساله قراردادی یک ساله را تا پایان فصل با بایرن مونیخ سپری کرده و امسال دوازدهمین فصل حضورش در بوندسلیگا را سپری می کند. این بازیکن فرانسوی در پاسخ به این سوال که آیا امسال آخرین سال حضورش در آلیانس آرنا خواهد بود یا نه گفت:" برای گفتن این حرف زود است. یک سال دیگر در تیم ماندنی شدم اما باید ببینیم شرایط تا پایان فصل چگونه خواهد بود. آرامش دارم و خودم را زیر فشار قرار نمی دهم. برای گفتن این حرف زود است چرا که با آرامش عملکردم را بررسی خواهم کرد."

ریبری پیشنهادهایی برای ترک بایرن دریافت کرده اما همیشه گفته است که هدفش ماندن در مونیخ است. وی اظهار داشت:" هرگز قصد ترک بایرن را نداشته ام. پیشنهادهای خوبی از چین داشته ام اما بوندسلیگا و چمپیونزلیگ را دوست دارم. رویایم دومین قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپاست. جاه طلب هستم. هرگز به خودم نمی گویم که امسال آخرین سالم است. چیزهای زیادی برده ام و می توانم آرامش داشته باشم. در سن من هرگز نمی دانی چه اتفاقی برایت در پیش خواهد بود اما دوست دارم تا 38 سالگی به بازی کردن ادامه بدهم.