درگیری فلینی با هواداری که از او فیلم می‌گرفت!

درگیری فلینی با هواداری که از او فیلم می‌گرفت!

سایت رسمی فوتبالی – در زمانی که منچستریونایتد منتظر قطار بود تا پس از پیروزی مقابل واتفورد به خانه برگردد، مروان فلینی با هواداری که از او فیلم می گرفت، درگیر شد.

به گزارش فوتبالی، منچستریونایتد شنبه با نتیجه دو بر یک مقابل منچستریونایتد  پیروز شد و بازیکنان این تیم با قطار به شمال غربی انگلیس برگشتند. زمانی که یک نفر با گوشی موبایلش می خواست از یونایتدی ها فیلم بگیرد، فلینی عصبانی شد. این مرد مدام از بازیکنان یونایتد می پرسید که چرا برای سفر کردن از هواپیما استفاده نمی کنند و با قطار جابه جا می شوند!

فلینی که از سوالات این مرد عصبانی شده بود سعی کرد گوشی را از دست وی بقاپد هر چند که در نهایت با کمک مسئولان امنیتی قطار و باشگاه، درگیری دنباله دار نشد.

در ابتدای ویدئو، فردی که در حال فیلم ضبط کردن است به لوکامو می گوید:"امروز نتیجه خوبی گرفتی داداش!" و بازیکن بلژیکی در جواب وی می گوید:"ممنون، ممنون."

منچستریونایتد مثل خیلی از باشگاه های بزرگ انگلیس برای سفرهای طولانی به جای اتوبوس یا هواپیما از قطار استفاده می کند. وقتی که فلینی با خشم به سمت مرد مذکور می َآید، وی می گوید:" من هر جا که دلم بخواهد می رود و از هر کسی که دلم بخواهد عکس می گیرم. این بازیکنان هم از نظر شخصیت اجتماعی بالاتر از من نیستند."