رد پیشنهاد سرمربیگری بایرن مونیخ توسط توخل

رد پیشنهاد سرمربیگری بایرن مونیخ توسط توخل

سایت رسمی فوتبالی - توماس توخل مدعی شد که بایرن مونیخ پیش از پیوستن این مربی به پاری سن ژرمن به او پیشنهاد داد اما وی این پیشنهاد را رد کرد چرا که تصمیم گرفته بود آلمان را ترک کند.

به گزارش فوتبالی، سرمربی سابق دورتموند یک سال پس از جدایی از این تیم در عرصه مربیگری حضور نداشت و خرداد امسال با امضای قراردادی دو ساله با پاری سن ژرمن بار دیگر به این حرفه بازگشت. این مربی 45 ساله با پیروزی در تمامی 6 دیدار ابتدایی خود در پاری سن ژرمن رکوردی تاریخی از خود به جای گذاشت که آخرین آنها پیروزی 4 - 0 برابر سنت اتین در ورزشگاه خانگی تیم پاریسی بود. 

توخل در گفتگو با نشریه اکیپ مدعی شد که پیشنهاد هدایت قهرمان بایرن مونیخ خیلی دیر به دستش رسید. او گفت: " تنها چند تماس با بایرن داشتم. پیشنهاد آنها خیلی دیر رسید. من پیش از آن تصمیم خودم را برای پیوستن به پاری سن ژرمن گرفته بودم. انتخاب من بعد از دورتموند روشن بود. از ته دلم میخواستم که اگر شانس مربیگری در خارج از کشور را داشتم این کار را انجام دهم. خانواده و همکارانم در کادر فنی از این موضوع باخبر بودند. پاریس شهر خاصی است و سوپرایز خوبی بود. "

توخل خود را برای اولین دیدار در لیگ قهرمانان به همراه پاری سن ژرمن آماده می کند. آنها باید سه شنبه شب در آنفیلد به مصاف لیورپول بروند. ناپولی و ستاره سرخ بلگراد نیز دیگر رقیبان این تیم فرانسوی در مرحله گروهی هستند. توخل معتقد است که بازیکنانش باید به جای تصور کردن خود در مرحله حذفی روی بازی های مرحله گروهی تمرکز کنند. توخل اظهار داشت: " لیگ قهرمانان تنها یک رقابت فنی نیست، این رقابت ها عمومیت بیشتری دارد. رئال مادرید می داند چطور باید در بازی های بزرگ پیروز باشد و فشار را از سر راه بردارد. برای ما شرایط متفاوت است. اگر هر روز به سختی تمرین کنیم، اگر به عنوان یک تیم کنار هم باشیم می توانیم برای این مسابقات آماده باشیم و اگر روی مسابقات سخت و بزرگ مرحله گروهی بیش از حد تمرکز نکنیم بهتر می توانیم با آنها کنار بیاییم. امروز باید توجه مان را معطوف به رقابت های مرحله گروهی کنیم چون تیمی بسیار قوی داریم. "