ترکیب احتمالی رئال مادرید در دیدار برابر رم

ترکیب احتمالی رئال مادرید در دیدار برابر رم

سایت رسمی فوتبالی - رئال مادرید با سیستم احتمالی 3 - 3 - 4 چهارشنبه شب برای دفاع از عنوان قهرمانی خود به مصاف رم می رود. 

به گزارش فوتبالی، رئال در برنابئو در اولین دیدار از مرحله گروهی میزبان تیم رم است. خولن لوپتگی پس از جدایی شوکه کننده زیدان جانشین او شد تا سرمربی سابق پورتو و تیم ملی اسپانیا مسئولیت سنگینی را بر دوش داشته باشد. رئال  در سه دوره اخیر لیگ قهرمانان اروپا به قهرمانی رسیده و این موفقیت باعث محبوبیت زیدان بین هواداران شده بود. لوپتگی با 3 پیروزی و یک تساوی 1 - 1 برابر بیلبائو آغاز خوبی در لالیگا داشته است. با این حال بازیکنان رئال مادرید در دیدار سوپرجام اروپا با نتیجه 4 - 2 برابر اتلتیکو مادرید شکست خوردند و نتوانستند جام قهرمانی این رقابت ها را از آن خود کنند. 

رئال مادرید تیمی کامل برای انتخاب بازیکن دارد و می تواند برای رم دردسرساز شود. لوپتگی باید بین کیلور ناوس و تیبو کورتوا یک نفر را درون دروازه قرار دهد. همچنین ایسکو و مارکو آسنسیو نیز برای تصاحب یک جایگاه در تیم با هم رقابت می کنند. دنی سبایوس این هفته در لالیگا به میدان رفت اما به نظر می رسد که کاسمیرو در  دیدار برابر رم به عنوان هافبک دفاعی پشت لوکا مودریچ و تونی کروس قرار بگیرد. 

ترکیب احتمالی رئال مادرید ( 3 - 3 - 4 ): کورتوا، کارواخال، واران، راموس، مارسلو، کاسمیرو، کروس، مودریچ، بیل، آسنسیو، بنزما