ماریانو در انتظار اولین بازی خود برای رئال مادرید

ماریانو در انتظار اولین بازی خود برای رئال مادرید

سایت رسمی فوتبالی - خولن لوپتگی در فصل نقل و انتقالات تابستانی خواستار حضور ماریانو دیاز در رئال مادرید شد و این بازیکن به تیم سابق خود بازگشت اما مهاجم سابق لیون همچنان در انتظار اولین بازی خود برای رئال مادرید است. 

به گزارش فوتبالی، روشن است که کریم بنزما همچنان گزینه اول مهاجم نوک در سانتیاگو برنابئو است با این حال انتظار می رود که ماریانو نیز بتواند این فصل حضور موثری در پیراهن رئال مادرید داشته باشد. یکشنبه روز استراحت بازیکنان تیم اول رئال مادرید است اما این بازیکن 25 ساله تصمیم گرفت به تمرینات خود ادامه دهد تا بتواند نظر سرمربی تیم را برای حضور در ترکیب جلب کند. این مهاجم به تنهایی به تمرین پرداخت. حضور او در جلسات تمرینی همراه سایر بازیکنان نیز بسیار تحسین برانگیز بوده است. او از نیمکت نشینی چندان راضی نیست اما به تمرینات با انگیزه خود ادامه می دهد تا بتواند راهش را برای رسیدن به ترکیب اصلی در رقابت های لیگ قهرمانان که در سه فصل گذشته با قهرمانی رئال مادرید به پایان رسیده، باز کند. 

تعطیلات بازی های ملی چندان برای این بازیکن مناسب نبود چرا که او به تازگی به رئال مادرید پیوسته و هنوز موفق نشده بود پیراهن این تیم را در هیچ بازی ای بر تن کند. لوپتگی  می توانست در بازی برابر بیلبائو در حالی که رئال احتیاج شدیدی به گل داشت، از او استفاده کند اما این کار را نکرد. او در کنفرانس خبری پس از بازی گفت: " ماریانو یکی از گزینه ها بود اما ما فکر کردیم که بیل باید با یک وینگر تعویض شود. تصمیم گرفتیم لوکاس را به زمین بفرستیم چون می دانستیم باید با انرژی بازی را ادامه دهیم. "

رئال مادرید چهارشنبه شب میزبان رم است و شاید این بازی آغاز حضور  ماریانو در رئال مادرید باشد.