سه جلسه محرومیت احتمالی برای داگلاس کاستا

سه جلسه محرومیت احتمالی برای داگلاس کاستا

سایت رسمی فوتبالی - داگلاس کاستا، وینگر یوونتوس، به دلیل پرتاب آب دهان به صورت فردریکو دی فرانچکسو، بازیکن ساسولو، احتمالا با 3 جلسه محرومیت و جریمه ای تا سقف 100 هزار یورو روبرو می شود. 

به گزارش فوتبالی، این بازیکن برزیلی در انتهای بازی روز گذشته یوونتوس برابر ساسولو که با پیروزی بیانکونری همراه بود با دی فرانچکسو درگیر شد و با سر به او ضربه زد. این کار باعث شد تا داور بازی یک کارت زرد به او بدهد اما کمک داور ویدیویی به داور اعلام کرد که او به صورت بازیکن حریف آب دهان پرت کرده است و این اتفاق سبب شد تا داور او را از زمین اخراج کند. داگلاس کاستان احتمالا پس از برگزاری جلسه کمیته انضباطی با محرومیتی سنگین روبرو خواهد شد. گازتا دلو اسپرت نیز گزارش داده که پرتاب آب دهان در رده رفتارهای خشونت آمیز دسته بندی می شود. میزان این محرومیت حداقل سه جلسه است که می تواند باعث غیبت این بازیکن در بازی با فروزینونه، بولونیا و ناپولی شود. 

رفتارهای خشونت آمیز ممکن است با محرومیت طولانی تری نیز روبرو شود که حداکثر آن پنج جلسه است. لااستامپا به موارد مشابه قبلی رجوع کرده و مدعی شده که میهایلوویچ به دلیل پرتاب آب دهان در رقابت های لیگ قهرمانان به آدریان موتو، 8 هشت جلسه از همراهی تیمش محروم شد. فرانچسکو توتی نیز به همین دلیل در یورو 2004، چهار جلسه محروم شد. این در حالی است که لاوزی از ناپولی در رقابت های سال 2011 به دلیل رفتاری مشابه با روسی از رم 3 جلسه از مسابقات دور بود. پس از بررسی تلویزیونی مشخص شد که روسی نیز در این اتفاق دخیل بوده و او نیز با محرومیت 3 جلسه ای روبرو شد.