سعید صادقی: آقا یحیی به تیم پدیده شخصیت داده است/ ما دنبال کسب سهمیه هستیم اما باشگاه هم باید بخواهد

سعید صادقی: آقا یحیی به تیم پدیده شخصیت داده است/ ما دنبال کسب سهمیه هستیم اما باشگاه هم باید بخواهد

وبسایت رسمی فوتبالی- سعید صادقی گفت: کل تیم پدیده با آقا یحیی شخصیت بالایی پیدا کرده است و ثابت کرده‌ایم از هر نظر تیم خیلی خوبی هستیم.

به گزارش فوتبالی، سعید صادقی که در این فصل یکی از بهترین‌های پدیده خراسان بوده است در مورد صدرنشینی تیمش در رقابت‌های لیگ و همچنین صعود پدیده به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی با برتری مقابل ذوب‌آهن به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: بعد از گذشت چند هفته از لیگ حالا همه فهمیده‌اند که پدیده تیم گردن کلفتی است و نگاه‌شان به تیم‌مان کاملاً عوض شده. ما از همان هفته اول شروع خوبی داشتیم و فقط مقابل پرسپولیس بدشانس بودیم که باختیم، در حالی که در همان بازی هم اگر از موقعیت‌ها استفاده می‌کردیم، ممکن بود با سه چهار گل به پیروزی برسیم. در بازی آخر دیدید که ذوب‌آهن را باز هم در زمین خودش بردیم تا نشان دهیم در جام حذفی هم مدعی هستیم.

هافبک تیم فوتبال پدیده راجع به گل زیبایش به ذوب‌آهن و آمار خوبی که از خود تا اینجای فصل بر جا گذاشته است، عنوان کرد: من این فصل سه گل زده‌ام و دو پاس گل داده‌ام که البته دو گلم در بازی با ذوب‌آهن در جام حذفی بود. گل دومم در این مسابقه درست است که خیلی زیبا بود، اما پاس امین قاسمی‌نژاد آنقدر خوب بود که حیف بود آن را تبدیل به گل نکنم. پست بازی‌ام طوری است که بیشتر موقعیت‌سازی می‌کنم، اما آقا یحیی به من آزادی عمل داده است و برای همین هر فرصتی گیر بیارم به دروازه حریف نزدیک ‌می‌شوم و ضربه نهایی را می‌زنم.

سعید صادقی راجع به اینکه چرا فصل پیش فرصت بازی در پدیده را کمتر پیدا کرده بود، خاطرنشان کرد: نیم‌فصل اول فصل پیش در پیکان بودم، اما مجید جلالی خیلی کم به من بازی می‌داد تا اینکه در نیم‌فصل تصمیم گرفتم راهی پدیده شوم. رضا مهاجری مرا در پست دفاع راست بازی می‌داد و تقریباً 13 بازی در نیم‌فصل دوم انجام دادم. با توجه به اینکه تیم در آن مقطع بحران‌زده بود، هر چقدر هم خوب کار می‌کردیم بازی‌مان به چشم نمی‌آمد، اما با آمدن آقا یحیی کل تیم متحول شد و شخصیت بالایی پیدا کرد. او مرا به پست وینگر آورد و خوشحالم از اینکه توانستیم جواب اعتماد وی را بدهم. امیدوارم این روند را ادامه دهم.

وی در پاسخ به این پرسش که تیمش می‌تواند سهمیه آسیا بگیرد یا نه، گفت: ما بازیکنان و اعضای کادرفنی می‌خواهیم که این اتفاق رخ دهد و همه تلاش‌مان را هم تا الان کرده‌ایم، اما باید باشگاه هم بخواهد. به‌هرحال یک تیم برای موفقیت نیاز به حمایت دارد و ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم. تا الان تیم خیلی خوب کار کرده است و با شایستگی تمام در صدر جدول قرار دارد. ان‌شاءالله که باشگاه هم ما را حمایت کند و بتوانیم این روند را ادامه دهیم. پدیده بازیکنان و کادرفنی خیلی خوبی دارد و فکر کنم این را با بازی‌های خوبی که در این فصل انجام دادیم، به خوبی ثابت کرده‌ایم.