رایان گیگز: راشفورد نیازی به ترک منچستریونایتد ندارد

رایان گیگز: راشفورد نیازی به ترک منچستریونایتد ندارد

سایت رسمی فوتبالی - رایان گیگز، اسطوره منچستریونایتد، معتقد است که مارکوس راشفورد در باشگاهی فوق العاده برای رسیدن به موفقیت است و نیازی به ترک اولدترافورد ندارد. 

به گزارش فوتبالی، پس از گلزنی راشفورد برابر اسپانیا و سوییس در چارچوب رقابت های لیگ ملت های اروپا و بازی های دوستانه، صحبت های بسیای پیرامون جدایی این بازیکن از اولدترافورد به گوش رسید. راشفورد بازیکن ثابت تیم ملی انگلیس و گرت ساوت گیت است اما در منچستریونایتد شرایط این طور نیست. این بازیکن در رقابت با بازیکنانی چون روملو لوکاکو، الکسیس سانچز و ژسه لینگارد گاهی به صورت چرخشی و گاهی به عنوان بازیکن تعویضی به زمین می آید. او در 70 بازی تحت نظر خوزه مورینیو برای شیاطین سرخ به میدان رفته که تنها در 34 بازی بازیکن ثابت بوده است. در این فصل نیز راشفورد در 3 بازی حضور داشته که تنها در یکی از آنها در ترکیب اصلی قرار داشته است و نتوانسته هیچ شوتی به سمت چارچوب داشته باشد. 

اما گیگز، بازیکن اسطوره ای منچستریونایتد، می گوید که متوجه علت شایعات جدایی راشفورد نمی شود. او به منچستر ایونینگ نیوز گفت: " او بازیکن منچستریونایتد و اهل منچستر است. او بازی های زیادی برای این تیم انجام داده بنابراین نمی دانم علت این شایعات چیست. او گل هایی برای انگلیس به ثمر رسانده است اما این معنی خاصی دارد. او در باشگاه درستی است. یونایتد تاریخی غنی و پر از بازیکنان جوان دارد بنابراین مطمئن نیستم که دلیل گمانه زنی ها پیرامون جدایی راشفورد چیست. "