غلامی: در عمرم، جنجالی مثل دربی گیلان ندیده بودم

غلامی: در عمرم، جنجالی مثل دربی گیلان ندیده بودم

وبسایت رسمی فوتبالی- محمد غلامی گفت که در دربی گیلان متأسفانه اتفاقاتی افتاد که من در عمر فوتبالی‌ام ندیده بودم.

به گزارش وبسایت فوتبالی، محمد غلامی، بازیکن ۳۶ ساله تیم سپیدرود که علی کریمی علاقه زیادی به بازی او دارد، با حضور مجدد این مربی به جمع بازیکنان سپیدرود فرا خوانده شد تا با گلزنی در شهرآورد شمال جواب اعتماد کریمی را بدهد.
*از چه زمانی به سپیدرود اضافه شدی؟
من فقط یک هفته بود که به جمع بازیکنان سپیدرود اضافه شده بودم و برای اینکه به لحاظ بدنی آماده شوم، یک هفته سخت تمرین کرده بودم. سال قبل هم دقیقاً همین مقاطع از فصل بود که به تیم سپیدرود اضافه شدم. این بار هم وقتی علی‌آقا از من خواست به سپیدرود بیایم، بدون درنگ به تیم پیوستم.
*و دقیقاً در یکی از مهمترین بازی‌ها که برای هواداران سپیدرود هم مهم است، موفق به گلزنی شدی؟!
واقعاً خوشحالم که بازگشتم به سپیدرود با گلزنی در شهرآورد ال‌گیلانو همراه شد. گلی بسیار ارزشمند که به دل خودم و هواداران‌مان چسبید.
*علی کریمی در رختکن حرفی به تو نزد؟
علی‌آقا در رختکن مرا در آغوش کشید و از من تشکر ویژه کرد. باور کنید تشکر و تقدیر علی‌آقا خستگی شهرآورد را از تنم خارج کرد و خوشحالی مضاعفی به من داد تا با روحیه در بازی‌های بعدی تیمم کار کنم.
*تو در ملوان هم بازی کردی، هواداران این تیم بعد از گلزنی به تیم‌شان برخورد بدی با تو نداشتند؟
فحاشی که کردند، اما من بازیکن حرفه‌ای هستم و زمانی که به سپیدرود آمدم، متعهد شده‌ام با تمام وجود برای این تیم بازی کرده و تلاش کنم به همین دلیل برای خوشحالی دل هواداران سپیدرود و علی کریمی از جانم هم که شده مایه می‌گذارم تا موفق شویم و بهترین جایگاه را در لیگ به دست آورده و تک‌رقمی شویم.
*در شهرآورد ال‌گیلانو گویا خطرات زیادی از بیخ گوش بازیکنان‌تان گذشته؟
بله متأسفانه اتفاقاتی افتاد که من در عمر فوتبالی‌ام ندیده بودم. علاوه برسنگ‌پرانی از داخل ورزشگاه از بیرون ورزشگاه هم به ما و تماشاگران‌مان سنگ می‌زدند که یکی از این سنگ‌ها به صورت بازیکن‌مان خورد و خدا رحم کرد بازیکن ما چشمش را از دست نداد.
*در لیگ هم می‌توانی برای تیم سپیدرود گل بزنی؟
حتماً در لیگ هم برای سپیدرود گل می‌زنم تا تیم‌مان بالا بیاید و در جدول رتبه تک‌رقمی را کسب کند. تماشاگران ما با علی کریمی لیاقت کسب بهترین جایگاه در لیگ برتر را دارند.