عکس/ تماشای بازی لیگ فرانسه از جکوزی کنار زمین!

عکس/ تماشای بازی لیگ فرانسه از جکوزی کنار زمین!

سایت رسمی فوتبالی –  باشگاه کان در لیگ فرانسه در اقدامی جالب به یکی از بازیکنانش این فرصت را داد تا بازی را از طریق یک جکوزی متحرک در کنار زمین تماشا کنند.

به گزارش فوتبالی، شنبه گذشته کان در بازی خانگی مقابل لیون تن به تساوی دو بر دو داد. الکساندر دیکو، مدافع کان این فرصت را داشتند تا لباس شنا به تن کنند و بازی را از درون یک جکوزی تماشا کنند. کمپانی Hotel SPA که در حوزه تولید لوازم تفریحی فعالیت می کند و  اسپانسر باشگاه کان است، با این اقدام می خواست توجه هوادارا نو دوربین ها را جلب کند. 

البته این اولین باری نیست که هواداران، مسابقات را از درون یک جوزی متحرک تماشا می کنند. در ماه فوریه سه هوادار دانمارکی یکی از مسابقات لیگ کشورشان را از درون جکوزی تماشا کرده بودند. در آن زمان بازی در هوای برفی برگزار می شد و تماشای بازی در جکوزی منطقی تر به نظر می رسید.

کان در این بازی ده نفره شد تا نتواند پیروزی خود را حفظ کند و در نهایت تن به تساوی دو بر دو مقابل لیون داد. نبیل فکیر، مهاجم آماده لیون یکی دیگر از گلهای این تیم را به ثمر رساند و گلهای کان توسط بیووه و اونیانگه به ثبت رسید.

پیش از این منچسترسیتی در اقدامی جالب به هوادارانش این فرصت را داده بود تا لحظه ورود بازیکنان به زمین را از طریق اتاق شیشه ای کنار تونل تماشا کنند.