پدیده ایتالیا با کمک اسطوره بسکتبال، لیورپولی می‌شود!

پدیده ایتالیا با کمک اسطوره بسکتبال، لیورپولی می‌شود!

سایت رسمی فوتبالی - لیورپول در تابستان گذشته برای خرید نیکو بارلا پدیده جدید فوتبال ایتالیا تلاش کرد اما شکست خورد.

به گزارش فوتبالی، حالا گاتزتا دلوا اسپورت گزارش داده است که شاید لبران جیمز بتواند برای خرید پدیده کالیاری به کمک لیورپول بیاید. این بازیکن در این باره گفته است:" کالیاری پیشنهادهایی برای فروش من دریافت کرده اما آنها را رد کرده است. در حال حاضر از این که در باشگاهی ماندم که از من حمایت می کند، خوشحال هستم. اگر بخواهم از بین لیگ ایتالیا و لیگ انگلیس یکی را انتخاب کنم ترجیح می دهم به لیگ برتر بروم چرا که سبک بازی در آن جا را بیشتر دوست دارم. در آن جا خیلی از بازیکنان مثل من استعداد پیشرفت را دارند و تلاش می کنند دیده شوند. رویایم این است که یک خانه زیبا با باغچه و استخر داشته باشم و با لبران جیمز ملاقات کنم. "

نیکو بارلا

جیمز که در این تابستان به لس آنجلس لیکرز ملحق شد، در سال 2011 با پرداخت 6.5 میلیون دلار، سه درصد از سهام باشگاه لیورپول را خرید. حالا جیمز می تواند از علاقه بارلا به خودش استفاده کند و به انتقال این بازیکن به َآنفیلد کمک کند.

لیورپول در تابستان گذشته برای خرید این بازیکن 21 ساله از لیگ ایتالیا تلاش کرد اما شکست خورد. بارلا تنها گل کالیاری را در پیروزی مقابل آتالانتا به ثمر رساند و به احتمال زیاد امروز رو در روی میلان قرار خواهد گرفت. 

بارلا که در تیم زیر 21 سال ایتالیا نیز عضویت دارد فصل گذشته شش گل به ثمر رساند. لیورپول فصل درخشانی را داشته و هر پنج بازی خود در لیگ انگلیس را با پیروزی پشت سر گذاشته است.