غیبت خریدهای جدید رئال مادرید در ترکیب تیم

غیبت خریدهای جدید رئال مادرید در ترکیب تیم

سایت رسمی فوتبالی - سه بازیکن جدید رئال مادرید، ماریانو، آلوارو آدریوزولا و وینیسیوس جونیور، تا به این جا در این فصل حتی یک دقیقه برای رئال مادرید بازی نکرده اند. 

به گزارش فوتبالی، در بین بازیکنان تازه وارد رئال مادرید تنها تیبو کورتوا در هفته های اخیر این فرصت را پیدا کرده که پس از مدت ها جانشین کیلور ناواس در دروازه شود. تنها تغییر در ترکیب رئال مادرید در بازی شنبه شب برابر اتلتیکو بیلبائو حضور دنی سبایوس بود که بین دو نیمه جای خود را به کاسمیرو داد. ایسکو نیز جانشین لوکا مودریچ شد و در نهایت در آخرین تعویض لوکاس وازکز به جای گرت بیل به زمین آمد. آخرین تعویض لوپتگی توجه بسیاری را جلب کرد چرا که این بازی می توانست زمان مناسبی برای درخشش ماریانو با رئال مادرید باشد که احتیاج به گل داشت تا نتیجه بازی را به نفع خود بازگرداند اما با وجود اینکه ماریانو در حال گرم کردن بود به زمین فرستاده نشد تا همچنان بازی را از روی نیمکت دنبال کند. اتفاقی مشابه برای آدریوزولا رخ داد که مجبور بود تمام بازی را از روی نیمکت دنبال کند. این در حالی است که وینسیوس حتی یک بار هم موفق نشده در لیست 18 نفره تیم قرار بگیرد. 

بازیکن برزیلی روز یکشنبه برای کاسیا به میدان خواهد رفت و این درخواست لوپتگی است که هنوز هیچ فرصتی را در اختیار این بازیکن قرار نداده است. بازیکن تازه وارد دیگر رئال مادرید، آندری لونین، به صورت قرضی از این تیم جدا شد. با توجه به این که خریدهای جدید رئال مادرید به جز کورتوا هنوز فرصتی برای بازی پیدا نکرده اند، به نظر می رسد که لوپتگی قصد دارد تا زمانی که نیاز به استفاده از پلن بی نداشته باشد، از ترکیب قدیمی این تیم استفاده کند.