اوزیل: من مسوت اوزیل هستم و هنوز تمام نشده ام

اوزیل: من مسوت اوزیل هستم و هنوز تمام نشده ام

سایت رسمی فوتبالی - مسوت اوزیل از مقایسه خود با اسطوره آرسنال، دنیس برگکمپ، آگاه است اما تاکید دارد که می خواهد راه خودش را برود و به سبک خودش در تاریخ ورزشگاه اتحاد باقی بماند. 

به گزارش فوتبالی، بازیساز آلمان که تاثیر بسیار در زمین بازی دارد و می تواند در طول بازی بارها شرایط را برای تیم خود آسان کند در شرایط بازیکن بزرگ هلندی آرسنال قرار گرفته است. برگکمپ در فاصله سال های 1995 تا 2006 ستاره این تیم بود و 120 گل به ثمر رساند و 3 قهرمانی در لیگ برتر به دست آورد. اوزیل که در طول دوران حضور خود در فوتبال انگلیس به اندازه تحسین ها، انتقادها را نیز تحمل کرده است هنوز کمی راه تا رسیدن به این اسطوره آرسنال دارد اما این بازیکن 29 ساله هنوز ارزش های خود را به صورت کامل اثبات نکرده است. 

او به وبسایت رسمی باشگاه گفت: " من همیشه می خواهم بازی را کنترل کنم، پاس بدهم و به تیم کمک کنم. این از ابتدا با من بوده است. در جایگاه من راه های بسیاری برای بازی در جلوی زمین وجود دارد. باید توپ بخواهی و پاس گل بدهی یا خودت گلزنی کنی. بارها در طول این سال ها به من گفته شده که این سبک بازی برگکمپ بوده است. البته که این باعث افتخار من است و مقایسه شدن با او غرورانگیز است. برگکمپ یک اسطوره جاودان در آرسنال است و فوتبالیست بی نظیری بوده است. اما من نمی خواهم با کسی مقایسه شوم. من سبک خودم را دارم و از زمان کودکی همین طور بازی می کردم. به این مقایسه ها افتخار می کنم اما من مسوت اوزیل هستم و هنوز تمام نشده ام. "

مسوت اوزیل با گلزنی برابر نیوکاسل پاسخ اعتماد اونای امری را داد

اوزیل در بازی برابر نیوکاسل بار دیگر به ترکیب آرسنال بازگشت و موفق شد با گلزنی خود در این مسابقه پاسخ اعتماد اونای امری، سرمربی آرسنال، را به خوبی بدهد. اوزیل اضافه کرد: " بیشتر بچه ها از گلزنی لذت می برند اما من از وقتی کودک بودم دوست داشتم پاس گل بدهم. چرا؟ واقعا ساده است. وقتی پاس می دهی دوستت گلزنی می کند و تو به تیمت کمک کرده ای . هر وقت توپ را به دست می آوریم  ذهنیت هجومی دارم بنابراین می توانم موقعیت گل یا پاس گل به دست آورم. برای همین دستیابی به توپ و بردن بازی به خط حمله برای من آسان است. از نظر من یک بازیساز باید همیشه در زمین سرگرمی داشته باشد و به سبک بازی شان اعتماد کند تا بتواند به تیم کمک کند. من تمام طول عمرم همین طور بازی کردم به همین دلیل تا به امروز از ارسال پاس گل به هم تیمی هایم لذت برده ام. "