درخواست یونایتد از اینتر: پریشیچ در ازای مارسیال!

درخواست یونایتد از اینتر: پریشیچ در ازای مارسیال!

سایت رسمی فوتبالی - منچستریونایتد امیدهای آنتونی مارسیال برای جدایی از این تیم را با درخواست معاوضه ایوان پریشیچ و این بازیکن از اینترمیلان ناامید کرد. 

به گزارش فوتبالی، مهاجم فرانسوی بعد از مشکلاتی که با خوزه مورینیو پیدا کرد، قصد جدایی از اولدترافورد را داشت. فصل گذشته اتفاقات بسیاری افتاد اما نقطه اوج مشکلات مارسیال و مورینیو به اردوی پیش فصل در آمریکا بر می گردد. مورینیو  بازیکن سابق موناکو را پس از این که کمپ تمرینی شیاطین سرخ را برای تولد فرزندش ترک کرد، 180 هزار پوند جریمه کرد. این باعث شد مارسیال از ادامه حضور در باشگاه منچستریونایتد منصرف شد و حمایت چندین نفر از هم تیمی هایش را نیز داشته باشد.  بیشترین تاثیر این اتفاقات در زمین دیده شد. او در این فصل تنها دو بار در دیدار برابر برایتون و واتفورد به زمین فرستاده شده است. در دیدار با برایتون او در دقیقه 60 از بازی بیرون رفت و در بازی برابر واتفورد نیز اتفاقی مشابه رخ داد. مورینیو بازیکنانی مانند الکسیس سانچز، ژسه لینگارد و مارکوس راشفورد را به این بازیکن فرانسوی ترجیح می دهد. 

اما مدیران یونایتد قصد ندارند این بازیکن را به فروش برسانند چرا که معتقد هستند او می تواند یک استعداد بسیار خوب بین المللی باشد. استار اسپرت اخیرا خبر داده که اینترمیلان علاقه زیادی به جذب مارسیال به صورت قرضی داشته است. در این میان میرور گزارش داده که منچستری ها با درخواست معاوضه پریشیچ و مارسیال امکان هرگونه انتقال را از بین برده اند. اینتری ها قصد ندارند یکی از گرانقیمت ترین بازیکنان خود را در ازای دریافت مارسیال به منچستریونایتد واگذار کنند. آنها بر این باور هستند که ارزش او بعد از جام جهانی درخشانی که پشت سر گذاشته و با حضور کرواسی در فینال بسیار بیشتر شده است.

مدیران اولدترافورد امیدوار بودند که علیرغم عدم علاقه مورینیو به مارسیال قرارداد او را تمدید کنند. ادد وودوارد پیشنهاد تمدید قرارداد 5 ساله را به این بازیکن ارائه کرده اما او هنوز حاضر به امضای این قرارداد نشده است. یونایتد روز چهارشنبه باید در لیگ قهرمانان به مصاف یانگ بویز برود.