قدوس بهترین خرید تابستانی آمیان فرانسه

قدوس بهترین خرید تابستانی آمیان فرانسه

به گزارش "ورزش سه"، سامان قدوس در اولین حضور کامل و نود دقیقه ای در ترکیب آمیان با وجود گل زیبایی که به ثمررساند نتوانست مانع شکست خانگی پرگل تیمش مقابل لیل شود. ستاره دوتابعیتی فوتبال ایران گل دوم تیمش را در اولین دقیقه وقت های تلف شده از روی یک ضربه ایستگاهی به ثمررساند تا با این گل لقب بهترین خرید تابستانی آمیان را به خود اختصاص دهد.


سامان در اولین بازی خود موفق شد یکی از چهار گل آمیان مقابل ریمس را با ضربه سر دیدنی به ثمربرساند تا شروعی رویایی با این تیم داشته باشد. مهاجم ایرانی در مقابل سنت اتین نیمکت نشین شد تا تنها برای دقایقی در نیمه دوم به میدان برود تا در بازی بدون گل دو تیم سهم داشته باشد. سومین بازی او با پیراهن آمیان در لاشامپیونه منجر به ثبت اولین بازی کامل شد تا در این بازی قدوس دومین گل خود در سومین بازی را به ثبت رسانده و عملکردی خیره کننده از خود برجای بگذارد.


سایت lig1 فرانسه امروز با انتشار گزارشی از قرار گرفتن گل دیدنی مهاجم ایرانی در بین کاندیداهای گل هفته لاشامپیونه از نمایش فوق العاده سامان تمجید کرد و نوشت:« در میان تمام خریدهای جدید آمیان قدوس ثابت کرده لیاقت سرمایه گذاری سنگین باشگاه در پرداخت بیش از 4 میلیون یورو به اوسترشوند را داشت چون زدن دو گل در سه بازی نخست لاشامپیونه بهترین مهاجم لیگ سوئد در سال های گذشته را مدعی آقای گلی در فرانسه کرده است».