بحران مصدومیت در بایرن تنها بعد از سه هفته

بحران مصدومیت در بایرن تنها بعد از سه هفته

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه‌های آلمانی اعلام کردند که خبرهای دریافتی بایرن از تیم پزشکی خوشحال‌کننده نبوده و به نظر می‌رسد بایرن بعد از گذشت سه بازی از فصل جدید بوندس‌لیگا با مشکل بزرگی به نام مصدومیت مواجه شده است.


مصدومیت زانوی کورنتین تولیسو به نقل از رسانه‌های آلمانی یکی از بدترین سناریوهای ممکن است. باشگاه بایرن مونیخ رسماً اعلام کرده که تولیسو، ملی‌پوش فرانسوی‌اش دچار پارگی رباط صلیبی جلویی شده و انتظار می‌رود تا چندین ماه از میادین دور باشد. این برای تولیسو خبر بسیار بدی است چرا که او بعد از یک دوره‌ی طولانی‌مدت استراحت بعد از فینال جام جهانی، به باشگاه بازگشته بود و با تلاش بسیار، تازه به اوج آمادگی بدنی رسیده بود. البته عدم حضور او در ترکیب بایرن به لطف وجود بازیکنان متعدد در خط میانی برای این تیم چندان فاجعه‌بار نخواهد بود ولی به هر حال ضربه‌ی مهمی به برنامه‌های کوواچ وارد خواهد کرد.   


اما در مورد رافینیا، باشگاه بایرن مصدومیت ساق پای او را آسیب‌دیدگی رباط اعلام کرده. در خبر اعلام شده توسط بایرن آمده که رافینیا چند هفته نمی‌تواند در ترکیب بایرن به میدان برود. رافینیا که در پست دفاع بازی می‌کند بعد از جدا شدن خوان برنات از بایرن تنها بازیکنی بود که در صورت عدم حضور جاشوا کیمیش و داوید آلابا به زمین می‌رفت. باید دید نیکو کوواچ تا زمان بازگشت رافینیا به ترکیب تیمش جای خالی او را چگونه پر خواهد کرد؟


این درحالی است که بایرن به دلیل ترس از شدت پیدا کردن آسیب‌دیدگی جزئی متس هوملس و لئون گورتزکا در بازی دیشب از آنها استفاده نکرد.