پست عجیب و غریب بالوتلی: به خاطر اضافه وزن جریمه نشده ام

پست عجیب و غریب بالوتلی: به خاطر اضافه وزن جریمه نشده ام

سایت رسمی فوتبالی- ماریو بالوتلی ستاره جنجالی دنیای فوتبال با انتشار یک استوری عجیب و غریب، خبر جریمه شدنش از سوی باشگاه نیس به خاطر اضافه وزنش را تکذیب کرد و در ابتدا با لحنی تند و سپس با شوخ طبعی پاسخگوی انتقادات شد.

در شب تساوی 1-1 تیم ملی ایتالیا مقابل لهستان در جام ملت های اروپا، بالوتلی نمایش ناامید کننده ای داشت و همین باعث شد تا انتقادات زیادی در مورد شرایطش مطرح شود. همین بازی ضعیف او کافی بود تا نام او از لیست بازیکنان ایتالیا برای بازی سه روز بعدشان مقابل پرتغال خط بخورد و در بازگشت به باشگاه نیس، نامش در لیست بازیکنان تیمش برای مصاف با رن از سری رقابت های لیگ یک نیز قرار نگرفت.

پس از آن بود که اخباری منتشر شد که حکایت از آن داشت که باشگاه نیس، سوپرماریو را به خاطر اضافه وزنش جریمه کرده است ولی حالا بالوتلی این خبر را تکذیب کرده و در استوری اش در اینستاگرام نسبت به این خبر واکنش نشان داده است.

او دراستوری اش نوشت:« من به خاطر اضافه وزن جریمه شده ام؟ اول اینکه به فیزیک بدنم نگاه کنید! صحبت هایی که در مورد اضافه وزن من مطرح می شود خنده دار است. دوم اینکه، بروید گم شوید با اخبار آشغالی که خلق می کنید. حالا حتی می گوئید که من جریمه شده ام؟ کسی که چنین چیزی را نوشته باید از شغلش برکنار شود.»

بعد از آن بود که بالوتلی شوخ طبعی اش را به کار گرفت و تصویری دستکاری شده را از یک فرد چاق که سر خودش را روی آن قرار داده شده بود منتشر کرد و نوشت:« همین الان این سلفی را گرفته ام تا همه شک و تردیدها کنار گذاشته شود.»

سالها پیش وزمانی که ماریو بالوتلی دراینترمیلان بازی می کرد، خیلی ها او را پدیده نوظهور دنیای فوتبال نامیدند اما زندگی پرحاشیه سوپرماریو باعث شد تا مهارتهای خیره کننده فوتبالی اش تحت تاثیر این حاشیه ها قرار بگیرد و به اعتقاد بسیاری از کارشناسان، همین حاشیه ها مانع از آن شد تا بالوتلی بتواند به جایگاهی که در دنیای فوتبال شایستگی اش را داشت برسد.