شایعه عجیب در تبریز، تقوی جانشین توشاک شد

شایعه عجیب در تبریز، تقوی جانشین توشاک شد

سایت رسمی فوتبالی – از تبریز اخبار عجیبی درباره سرنوشت توشاک در تراکتورسازی به گوش می‎رسد

به گزارش فوتبالی، در شرایطی که خبرگزاری میزان از قول مدیر روابط عمومی تراکتورسازی شایعه برکناری جان توشاک را تکذیب کرده، چند خبرگزاری روایت متفاوتی از وضعیت سرمربی سرشناس تیم تبریزی بعد از شکست دیشب مقابل صنعت نفت و از جام حذفی داشته اند:

1-    خبرگزاری ایلنا در خبری به ساعت 19.44 مدعی شده محمد تقوی امروز در رختکن بازیکنان را جمع کرده و به آنها اعلام کرده که توشاک در تمرین حاضر نخواهد شد. طبق این اعلام قرار شده سرنوشت این مربی بعد از بازگشت زنوزی به ایران مشخص شود و تا آن زمان تقوی هدایت تیم را برعهده گیرد. با این شرایط محمد تقوی سرمربی این تیم در جدال هفته هفتم مقابل پدیده مشهد خواهد بود تا بعد از آن در خصوص آینده نیمکت تراکتورسازی تصمیم گیری شود.

2-    خبرآنلاین هم ساعت 21.25 نوشته توشاک فعلا انتظارات را برآورده نکرده و متدهای تمرینی و همچنین کوچینگ او در کنار زمین انتقادات فراوانی را برانگیخته و شاید با شکست دیروز پایان کار او در تبریز رقم بخورد.

3-   باید منتظر ماند و دید که باشگاه تراکتورسازی واکنش جدیدی به این شایعه نشان خواهد داد. شاید بد نباشد باشگاه تبریزی با انتشار یک اطلاعیه به صورت رسمی و شفاف درباره این شایعه توضیح بدهد.