پیغام مملو از احساس استفان کری برای نیمار

پیغام مملو از احساس استفان کری برای نیمار

سایت رسمی فوتبالی- استفان کری ستاره این روزهای دنیای بسکتبال تعطیلات تابستانی اش را در قاره اروپا پشت سرمی گذارد. ستاره بی چون و چرای گلدن استیت وریرز قبل از ملحق شدن به تمرینات تیمش، روزهای آخر تعطیلاتش را در پاریس سپری می کند و طبق برنامه قرار بود تا با ستاره برزیلی پاری سن ژرمن دیداری داشته باشد.  نیمار ستاره برزیلی دنیای فوتبال هم بی صبرانه در پاریس انتظار او را می کشید.

این دو ستاره در پاریس با هم دیدار کردند و ساعاتی را در کنار هم سپری کردند. بعد از این دیدار، کری پیغامی مملو از احساسات را خطاب به نیمار در شبکه های اجتماعی منتشر کرد. کری در این پیغام خطاب به ستاره برزیلی پاری سن ژرمن نوشت:« همه اش لبخند! تو یک فرد الهام بخش به تمام معنا در داخل و خارج از زمین چمن هستی برادر! شنیدن داستان هایت و درک اینکه چرا چنین انسان و چنین بازیکنی هستی، برایم افتخار بزرگی بود.» او در کنار این متن، تصویری از دیدارش با نیمار را منتشر کرد و در ادامه نوشت:« دیدارهای بیشتر در راه است.»

نیمار هم خبر دیدارش با استفان کری را با انتشار صحبت هایی دلنشین در مورد این ستاره دنیای بسکتبال بازتاب داد و در تمجید از کری در صفحه رسمی اش در شبکه های اجتماعی نوشت:« چه افتخار بزرگی بود که توانستم با تو هم کلام شوم و با افکارت و داستان هایت آشنا شوم. از این به بعد، بیش از پیش تو را تحسین می کنم . برایت تمام موفقیت های دنیا را آرزومندم.»

نیمار بعد از ترک باشگاه بارسلونا، با قراردادی 222 میلیون یورویی به پاری سن ژرمن پیوست و فصل دوم حضورش در تیم پاریسی را پشت سرمی گذارد. او امیدوار است که در این فصل بتواند با تیم پاریسی به افتخارات بزرگی دست پیدا کند. پاریسی ها در اولین گام در رقابت های این فصل لیگ قهرمانان اروپا، در اولین بازی شان در مرحله گروهی به مصاف لیورپول خواهند رفت