سونس: لیورپول فعلی، مثل روزهای اوج بارسای مسی است

سونس: لیورپول فعلی، مثل روزهای اوج بارسای مسی است

سایت رسمی فوتبالی- گرئیم سونس، اسطوره سابق باشگاه لیورپول بر این باور است که تیم کلوپ، بهترین لیورپول 40 سال اخیر دنیای فوتبال است.

او برای تمجید از تیم کلوپ، عملکرد قرمزها را با عملکرد بارسلونا در دوران اوجش مقایسه کرده است. آقای سونس بعد از برد 1-2 لیورپول مقابل تاتنهام در ورزشگاه ومبلی به این نکته اشاره کرد که شاگردان یورگن کلوپ فوق العاده کار می کنند. او ضمن تمجید از شروع خیره کننده لیورپول در فصل 9-2018، اعلام کرد که محمد صلاح، روبرتو فیرمینو و سادیو مانه ارزشمندترین مهره های قرمزها هستند.

گلهای واینالدوم و روبرت فیرمینو سه امتیاز این بازی حساس را به حساب لیورپول واریز کردند تا شروع فوق العاده آنها در رقابتهای این فصل ادامه پیدا کند.

سونس در آنالیز عملکرد لیورپول در گفتگو با اسکای سپورتس گفت:« روزهایی که بارسلونا در اوج بود را به یاد بیاورید؛ از تماشای پاسکاری ها و به گردش در آمدن توپ توسط جادوگرهایی مثل مسی و اینیستا لذت می بردیم. البته چشم پوشی کردن از تلاشهای گروهی آنها هم کار ساده ای بود. دقیقا در مورد لیورپول فعلی هم شرایط به همین ترتیب است. اگر آنها بتوانند همین انسجامشان را حفظ کنند، می توانند فصل را با قهرمانی در لیگ به پایان ببرند.»

این اسطوره اسکاتلندی بر این باور است که از فصل 90-1989 به بعد هرگز لیورپول را به این خوبی ندیده:« این بهترین تیم لیورپول از زمان قهرمانی شان در لیگ در سالها قبل است. فکر می کنم آنها شانس زیادی برای قهرمانی در لیگ برتر دارند. سیتی هم فوق العاده است؛ آنها هم بازیکنانی فوق العاده را به خدمت گرفتند و فکر می کنم که رقابت شانه به شانه ای با لیورپول خواهند داشت.»

بازی بعدی لیورپول، در دور اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا مقابل پاری سن ژرمن خواهد بود.