مصدومیت فیرمینو از ناحیه چشم و احتمال غیبتش در بازی با PSG

مصدومیت فیرمینو از ناحیه چشم و احتمال غیبتش در بازی با PSG

سایت رسمی فوتبالی- در جریان دیدار دو تیم لیورپول و تاتنهام، روبرتو فیرمینو از ناحیه چشم مصدوم شد و بدین ترتیب حضور او در بازی حساس تیمش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا مقابل پاری سن ژرمن با اما و اگرهایی مواجه شده است.

با مصدوم شدن فیرمینو، یورگن کلوپ با نگرانی تمام منتظر اطلاع از شدت مصدومیت ستاره برزیلی تیمش بود   و این اتفاق ، شب تلخی را برای کلوپ به رغم برد 1-2 تیمش مقابل تاتنهام رقم زد.

فیرمینو گل دوم تیمش در این بازی را به ثمر رساند و در دقیقه 74 ، یک دقیقه بعد از برخوردش با یان فرتونگن، بازیکن تاتنهام و مصدوم شدنش، تعویض شد.

کلوپ در کنفرانس خبری بعد از بازی در این رابطه گفت:« در حال حاضر مطمئن نیستم که شدت مصدومیت روبرتو تا چه حدی است. برای چشمش مشکلی پیش آمده و باید ببینیم که اوضاع به چه ترتیب پیش خواهد رفت. فقط در هنگام تعویض او را از راه دور دیدم و دقیقا نمی دانم اوضاعش چطور است. امیدوارم که مشکلش جدی نباشد.»

بازی لیورپول مقابل پاری سن ژرمن، سه شنبه در دور اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا برگزار خواهد شد و کلوپ مطمئن نیست که آیا ستاره 26 ساله اش را برای این بازی در اختیار خواهد داشت یا خیر. هنوز شدت مصدومیت فیرمینوی برزیلی مشخص نیست ولی قطعا کلوپ در مورد او کوچکترین ریسکی نخواهد کرد؛ چرا که هنوز راه زیادی تا پایان فصل باقی است و مصدومیت از ناحیه چشم قطعا شوخی بردار نخواهد بود.

لیورپولی ها فصل گذشته توانستند تا با پشت سرگذاشتن بسیاری از مدعیان، بعد از سالها، تا بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا پیش بروند ولی در بازی فینال و با مصدومیت زودهنگام ستاره تیمشان، محمد صلاح، مغلوب رئال مادرید شدند و بدین ترتیب دستشان از رسیدن به جام قهرمانی کوتاه ماند.