قطع همکاری احتمالی اینیستا با کمپانی نایکی

قطع همکاری احتمالی اینیستا با کمپانی نایکی

سایت رسمی فوتبالی- آندرس اینیستا ستاره اسپانیایی باشگاه ویسل کوبه، چند روزی است که با کفش های جدیدی به تمرین می پردازد. دلیلش هم این است که گویا اینیستا بعد از 19 سال همکاری با کمپانی نایکی، با کمپانی جدیدی قرارداد بسته است. آندرس اینیستا در طول تمام عمر فوتبال حرفه ای اش ، یعنی 19 سال اخیر، یکی از چهره های تبلیغاتی نایکی بود و فصل گذشته نیز به بهانه آخرین فصل حضورش در باشگاه بارسلونا کفشهای جدیدی را از برند نایک دریافت کرد وبا همین کفشها فصلش را در باشگاه ژاپنی آغاز کرد ولی گویا از حالا به بعد او کفش های دیگری را به پا خواهد کرد.

این روزها شور و هیجان زیادی در مورد برند کفش جدیدی که اینیستا به پا خواهد کرد وجود دارد و ستاره اسپانیایی باشگاه ویسل کوبه به زودی از کفشهای جدیدش رونمایی خواهد کرد. 

برخی گمانه زنی ها حکایت از آن دارد که اینیستا قصد دارد تا از این به بعد کفشهای برند ژاپنی آسیکس را به پا کند. با دقت در عکسهای منتشره از تمرینات اخیر اینیستا، مشخص است که او کفشهای سابقش را به پا ندارد و برخی معتقدند که او کفشهای آسیکس ایکس فلای 3 فوتبال را به پا می کند. برند آسیکس ، تامین کننده لباسهای باشگاه ویسل کوبه نیز هست.

چند روز پیش فرناندو تورس اولین بازی اش برای باشگاه ژاپنی اش را درحالی که کفشهای برند میزونو را به پا داشت برگزار کرد. برخی وب سایتهای خبری هم از احتمال آنکه اینیستا هم مثل تورس کفشهای میزونو را به پا کند گزارش داده اند و اعلام کرده اند که اینیستا در تمرینات تیمش کفشی شبیه کفش میزونو مورلیا نئو 2 را پوشیده بوده. برند میزونو برندی ژاپنی است که کیفیت خیلی بالایی دارد.

اخیرا یکی دیگر از ستاره های سرشناس دنیای فوتبال هم برند کفشهایش را تغییر داد و لوئیس سوارس که سالها چهره تبلیغاتی برند آدیداس بود، با یک برند آلمانی دیگر قرارداد بست و از این پس کفش های پوما به پا می کند.