یک روز با لوئیس فن خال

یک روز با لوئیس فن خال

در این مطلب می خواهیم یک روز با زندگی لوئیس فن خال در منچستریونایتد باشیم. منچستریونایتد شنبه با لیورپول پس از تعطیلاتی کوتاه به خاطر یورو ۲۰۱۶ بازی خواهند کرد. آمار نشان داده که یونایتد در دو سال اخیر بردهای بیشتری داشته است اما نتیجه بازی ها هیچ گاه پیش از سوت پایان داوران مشخص نمی شود.

از این بحث بگذریم… اکنون می خواهیم به گوشه ای از زندگی شخصی لوئیس فن خال بپردازیم:

۷:۰۵ صبح

ساعت دیجیتالی لوئیس فن خال ساعت ۷ زنگ می خورد. فن خال در این مدتی که در یونایتد بوده ساعتش را چندین بار یادش رفته که کوک کند و به همین خاطر دیگر از ساعت های منچستر استفاده نمی کند و ساعت دیجیتالی شخصی اش را وارد کار کرده است.

فن خال معتقد است که ابتدای صبح بیدارشدن یکی از بهترین زمان هایی است که مکانیسم بدن کمک می کند تا بهترین بیداری را داشته باشد. همسر فن خال هم حساسیت خاصی روی این ساعت ها دارد تا مطمئن شود شوهرش به موقع برای فعالیت بیدار می شود به همین خاطر یک ساعت بسیارنایاب برای لوئیس خریده است.

۷:۰۷ صبح

فن خال پس از اینکه شیشه آبجویش را تکان می دهد بلند می شود و با دست راستش پوشه هایش را برمی دارد. او در این برگه ها می نویسد که دقیقا چه ساعتی بیدار شده و عملکرد آن ساعت دیجیتالی برای بیدارکردن وی چگونه بوده است. وضعیت خواب و تختی که در اختیارش گذاشته شده چگونه است و وضعیت هوا برای تمرین به چه شکل است. او آب و هوای انگلستان را بیشتر ترجیح می دهد چراکه این آب و هوا به هلند و آلمان هم شبیه تر است و اصلا شبیه آب و هوای اسپانیا نیست که به نظر فن خال غیرقابل تحمل باشد.

۷:۱۰ صبح

او کفش هایش را از داخل یخچال برمی دارد و در آن پوشه خودش می نویسد:

گذاشتن کفش ها در یخچال یکی از موثرترین راه ها برای شروع خوب در اول صبح است.

پس از آن شروع به خوردن صبحانه می کند. لوئیس فن خال از صبحانه های انگلستان فقط پنیر گودا، گوشت خوک و استیک را می شناسد.

۷:۱۲ صبح

او با همین گوشت و پنیری که گفته شد شروع می کند به درست کردن صبحانه؛ ابتدا نان تست و سپس گوشت خوک و استیک را لای نان می گذارد و آن را در مایکروویو می گذارد و در عرض ۲ دقیقه صبحانه لوئیس آماده است.او ساندویچ صبحانه اش را داغ داغ و در حالی که پنیرهایش ذوب شده و کاملا گوشت ها آماده خوردن است از مایکروویو خارج می کند و در آن پوشه می نویسد:

نان آنچنان خوب نپخته است ولی داغ است؛ پنیر و گوشت هم امروز بهتر پخته شده و آنچنان آسیب زننده نیست ولی به نظرم باید زمان بیشتری در مایکروویو می ماند تا خوب آمادهشود.

تصویری از غذایی که لوئیس فن خال هرروز استفاده می کند (البته گوشتش)

همسر فن خال از او می پرسد که چرا از ماهی تابه برای این کار استفاده نمی کند؟ لویس در پاسخ می گوید که توستر و ماهی تابه دیگر قدیمی شده است. این نشان می دهد که فلسفه فن خال در آشپزخانه با همسرش همسان نیست. مایکروویو تکنولوژی جدیدتری است و این نشان می دهد که فن خال به دنبال این است که همیشه به روز باشد و از روش های نوین استفاده کند.

۷:۱۸ صبح

او خیلی از صبحانه اش راضی نیست ولی این وضعیت را از گوشت خام و پنیر نپخته بیشتر می پسندد. او در آن زمان ها که به تازگی به یونایتد آمده بود نمی توانست به خوبی اینها را بپزد. او از همیشه خوشحال تر است. او پوشه اش را روی میز صبحانه می گذارد و برای دوش گرفتن به حمام می رود.

۷:۵۶ صبح

اکنون فن خال، حمام رفته و لباس پوشیده است ولی پوشه اش را هرچقدر می گردد پیدا نمی کند و از خاطرش رفته که پوشه را کجا گذاشت. او حمام، اتاق خواب، اتاق پذیرایی و آشپزخانه را می گردد اما یادش رفته که پوشه اش در گوشه اتاقش افتاده است. تا پوشه را پیدا نکرده، به هیچ کار دیگری دست نمی زند.

۱۰:۲۱ صبح

فن خال هنوز به دنبال پوشه اش است.

لوئیس فن خال به متفکر بودن و داشتن فلسفه ای خاص در یونایتد مشهور است

۱۰:۲۵ صبح

تمامی تلاش های فن خال برای یافتن پوشه اش ناکام می ماند و او یک پوشه جدید از داخل باغچه اش برمی دارد. در باغچه فن خال شاید نزدیک به ۲۰۰۰ پوشه وجود داشت.

۱۰:۲۶ صبح

فن خال یادش می افتد که پوشه را در آشپزخانه گذاشته است و برای اینکه خودش را مجازات کند آن را برمی دارد و به سطل زباله می اندازد.او اکنون پوشه جدیدی دارد که روند کارهای روزانه اش را در آن بنویسد.

۱۱:۳۰ صبح

اتومبیلش را روشن می کند تا به سمت رستوران وینگز یکی از دوست داشتنی ترین رستوران هایش در انگلستان برود تا ناهار بخورد. همان طور که می دانیم جاده های انگلستان برخلاف اینکه همه از سمت راست به سمت مقصد می روند، از سمت چپ به مقصدشان می روند(داخل تصویر زیر بهتر متوجه خواهید شد) اما فن خال نشان داده که هنوز نتوانسته خودش را با این وضعیت سازگار کند.

به همین خاطر هم پلیس چندین بار او را متوقف کرده ولی به خاطر اینکه وی را شناخته اند که سرمربی منچستریونایتد بوده رفتاری خارج از احترام نشان نداده اند. درهرحال از او خواسته اند تا زمانی که نتوانسته با این قوانین کنار بیاید از رانندگی خودداری کند که البته فن خال هم با نهایت اکراه پذیرفته است.

تصویری از وضعیت رفت و آمد در جاده های انگلستان که همان طور که می بینید برعکس کشورهای دیگر است

۱۲ شب

او در خانه است و دوباره مایکروویو را چک می کند. او در اعماق وجودش می داند که استفاده از توستر و ماهی تابه خیلی بهتر است ولی نمی خواهد تسلیم این خواسته درونی اش شود. او تلویزیون را روشن می کند تا برنامه مورد علاقه اش را تماشا کند.

لوئیس راضی است. او نهایتا پوشه اش را در کنارش دارد و دارد فکر می کند که چگونه باید لیورپول را شکست دهد.

این گوشه ای از زندگی شخصی لوئیس فن خال است که نشان می دهد راهبردهایش در منچستریونایتد و فلسفه اش هم تقریبا از این وضعیت تبعیت می کند… به نظر شما نتیجه بازی لیورپول و منچستریونایتد چه خواهد شد؟