تئو هرناندز: رونالدو از مسی بهتر است

تئو هرناندز: رونالدو از مسی بهتر است

سایت رسمی فوتبالی - تئو هرناندز در آستانه بازی برابر بارسلونا مدعی شد که رونالدو از مسی بهتر است و در حال حاضر بهترین بازیکن جهان است.

به گزارش فوتبالی، تئو هرناندز برای یک فصل به صورت قرضی از رئال مادرید به رئال سوسیه داد پیوسته و مسی و هم تیمی هایش امشب باید به مصاف این تیم بروند. این مدافع که چندان با جنجال غریبه نیست با امضای قراردادی شش ساله از اتلتیکو مادرید به رئال مادرید پیوست. او پیش از بازی با بارسلونا گفتگویی را با مارکا انجام داده است. تئو در این مصاحبه گفت: " تمام بازیکنان بارسلونا خوب هستند. اما من تنها به بازیکنان رئال مادرید علاقه دارم بنابراین با من درباره بارسا صحبت نکنید. جوردی آلبا بازیکن خوبی است اما همانطور که گفتم مارسلو را بیشتر می پسندم. اون بدون شک بهترین دفاع چپ فوتبال جهان است. آلبا همیشه به تیم ملی دعوت میشد و حالا این اتفاق رخ نداده است اما من نظری درباره دلیل این اتفاق ندارم. "

پس از این صحبت ها، تئو هرناندز نظر خود را درباره طولانی ترین و جنجالی ترین رقابت فوتبالی قرن 21 ابراز کرد. نظری که بدون شک به گوش رونالدو در رختکن یوونتوس نیز خواهد رسید. او گفت: " مسی؟ برای من با وجود جدایی رونالدو از رئال مادرید، او بهترین بازیکن دنیاست. "