تابش: مشکلی بین بازیکنان و قلعه‌نویی نیست/ مقصر اصلی نتیجه نگرفتن سپاهان داوری است

تابش: مشکلی بین بازیکنان و قلعه‌نویی نیست/ مقصر اصلی نتیجه نگرفتن سپاهان داوری است

وبسایت رسمی فوتبالی- مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: اینکه گفته می‌شود مشکلی بین کادرفنی و بازیکنان به وجود آمده اصلا صحت ندارد.              

به گزارش فوتبالی، مسعود تابش در خصوص اظهارات شب گذشته امیر قلعه‌نویی نسبت به بازیکنان خود که با تندی صحبت کرده بود اظهارداشت: به هر حال قلعه‌نویی هم از تیم خود انتظار دارد و با اینکه بازی شب گذشته را بردیم اما سرمربی تیم توقعات بالاتری از تیم خودش دارد. به نظرم در بازی با شهرداری ماهشهر شروع خوبی داشتیم، اما در نیمه دوم بازیکنان انتظارات را برآورده نکردند و اینکه گفته می‌شود مشکلی بین کادرفنی و بازیکنان به وجود آمده اصلا صحت ندارد.

وی افزود: به هر حال سرمربی حق دارد از تیمش گله کند حتی اگر پیروز میدان باشد به هر حال این حق طبیعی هر مربی است و می‌خواهد شرایط تیمش بهتر شود.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در مورد اینکه قلعه‌نویی گفته برخی از بازیکنان را دراختیار باشگاه خواهد گذاشت، گفت: در روز‌های آینده جلسه‌ای را با قلعه‌نویی برگزار می‌کنیم تا در مورد شرایط تیم صحبت کنیم. البته او هنوز نامی از بازیکنان را به ما نداده و اظهارات شب گذشته او تنها یک گله بوده است.

تابش در مورد اینکه آیا تیم سپاهان تا اینجا انتظارات مدیریت باشگاه را برآورده کرده یا خیر تصریح کرد: به نظرم باید بهتر بازی می‌کردیم، ولی همان طور که قبلا گفتم از نتایج سپاهان تا اینجای کار راضی نیستیم و فقط از نحوه بازی تیم رضایت داریم. البته به نظرم داوری مقصر اصلی نتیجه نگرفتن سپاهان است و بازیکنان و کادرفنی نقش کمتری نسبت به داوری دارند.

وی در پایان در مورد اینکه هدف سپاهان در جام حذفی چیست خاطرنشان کرد: مطمئنا هدف ما قهرمانی است و برای رسیدن به آن تلاش خواهیم کرد، اما به هر حال فوتبال است و ممکن است هر اتفاقی در آن رخ دهد ما هم در لیگ برتر مدعی قهرمانی هستیم و هم در جام حذفی و این کاملا مشخص است.