دیوید سیمن: امری به یک سال زمان نیاز دارد

دیوید سیمن: امری به یک سال زمان نیاز دارد

سایت رسمی فوتبالی - دیوید سیمن، اسطوره توپچی ها، معتقد است که هواداران آرسنال باید حداقل یک سال زمان به اونای امری بدهند تا او بتواند سبک مورد نظر خود را در تیم پیاده کند.

به گزارش فوتبالی، اونای امری تابستان امسال به امارات آمد تا جانشین آرسن ونگری باشد که پس از 22 سال از این تیم جدا شد. آرسنال علیرغم شکست در دو بازی ابتدایی لیگ برتر در هفته های اخیر پیشرفت کرده و قصد دارد امروز سومین پیروزی پیاپی خود را در دیدار برابر نیوکاسل کسب کند. امری در حال تغییر دادن سبک بازی آرسنال و تحمیل کردن سبک مورد نظر خود در سیستم تصاحب توپ بیشتر به این تیم است. اما به نظر می رسد پیتر چک با شروع کردن بازی از مقابل دروازه مشکل دارد و بارها اشتباهاتی را انجام داده که باعث ایجاد موقعیت گل برای تیم رقیب شده است. عملکرد بازیکن سابق چلسی باعث شده تا هواداران از اونای امری بخواهند، برند لنو را جایگزین او کند. 

سیمن معتقد است که اونای امری نیاز به زمان دارد

با ای حال دیوید سیمن تاکید دارد که تنها چک مقصر نیست و هواداران اگر در پی نتیجه گرفتن هستند، باید صبور باشند. او به ایونینگ استاندارد گفت: " ما بسیار خوب پیش می رویم. ما تیم و بازیکنانی قوی داریم. در دفاع به دلیل پاس های رو به عقب کمی نامطمئن به نظر می رسیم. اشتباهات پیتر چک بسیار برجسته شده اما او پاس های رو به عقب را روی پای راستش دریافت می کند و این در حالی است که او یک دروازه بان چپ پا است بنابراین مدافعین باید به این موضوع دقت کنند. در حال حاضر برنامه ها درست کار نمی کنند. به نظر می رسد به بازیکنان گفته شد که بدون توجه به شرایط تنها بازی را از عقب زمین شروع کنند. بدون شک عملی شدن کامل این برنامه زمان می برد چون بازیکنانی که در حال حاضر در تیم هستند، همگی بازیکنان امری نیستند. او باید بهترین بازی را از تیم خود بگیرد و بعد ببیند که باید چه چیزهایی به این تیم اضافه کند. این اتفاق یک شبه رخ نمی دهد. شاید فصل بعد بتوان نتیجه این تغییر سبک را دید. در حال حاضر هواداران آرسنال نمی خواهند صبر کنند، آنها می خواهند همین الان نتیجه کارشان را ببینند. اما این سبک بازی از عقب زمین من را نگران می کند. ما با آن راحت نیستیم."