توافق با موناکو مانع فروش مارسیال توسط منچستریونایتد

توافق با موناکو مانع فروش مارسیال توسط منچستریونایتد

سایت رسمی فوتبالی - منچستریونایتد به دلیل وجود بندی در قرارداد خرید آنتونی مارسیال از موناکو، قصد ندارد این بازیکن را به فروش برساند.

به گزارش فوتبالی، مارسیال در سال 2015 با قراردادی به ارزش 57 میلیون  پوند از تیم فرانسوی موناکو به منچستریونایتد پیوست. اما این بازیکن اخیرا با خوزه مورینیو به مشکل خورده و این مربی قصد داشت مارسیال را به تیم هایی چون چلسی، تاتنهام یا یوونتوس بفروشد. اما سان خبر داده که یونایتد به دلیل توافقی که با موناکو داشته حاضر نیست این بازیکن را به فروش برساند چرا که 50% از سود فروش این بازیکن به آن تیم خواهد رسید. قرارداد مارسیال تا سال 2019 است یونایتد می تواند بر اساس قرارداد یک سال دیگر این قرارداد را تمدید کند و انتظار می رود که علیرغم عدم رضایت این بازیکن، باشگاه این بند را فعال کند. آنها پیش از این مذاکراتی را برای تمدید قرارداد با مارسیال آغاز کرده اند اما تا به حال نتیجه ای حاصل نشده است. 

مدیر برنامه های مارسیال در تابستان مدعی شد که او قصد جدایی از باشگاه را دارد اما یونایتد اجازه جدایی او را صادر نکرد. پس از آن، این بازیکن به دلیل عدم بازگشت به اردوی تمرینی پیش فصل در آمریکا پس از تولد فرزندش جریمه شد. مورینیو در این فصل تنها 60 دقیقه از او استفاده کرده که در جریان شکست 3 - 2 برابر برایتون بوده و در بازی امروز برابر واتفورد نیز غایب خواهد بود. عدم به کارگیری او در ترکیب در فصل گذشته باعث شد تا او فرصت حضور در تیم ملی فرانسه و جام جهانی روسیه را از دست بدهد و ناراحتی او از حضور در اولدترافورد و رفتار مربیان افزایش یابد.

اما اد وودوارد بر این باور است که مارسیال می تواند بخشی از آینده باشگاه باشد و درباره جدایی او از منچستریونایتد و پیوستن به تیم های رقیب نگران است چرا که معتقد است او می تواند در هر تیمی بدرخشد. بازیکن 22 ساله شاید در ماه ژانویه به صورت قرضی به تیم دیگری برود تا شاید فرصت داشته باشد مانند الکسیس سانچز، مارکوس راشفورد و ژسه لینگارد بازی خود را به رخ مورینیو بکشد.