تظاهر به آدم ربایی برای توجیه غیبت در تمرین، توسط فوتبالیست برزیلی

تظاهر به آدم ربایی برای توجیه غیبت در تمرین، توسط فوتبالیست برزیلی

سایت رسمی فوتبالی- پائولو سیلوا بازیکن برزیلی باشگاه بوتافوگوی برزیل بعد از غیبت در یکی از جلسات تمرینی تیم باشگاهی اش، به دنبال راهکاری بود تا از جریمه احتمالی از سوی مقامات باشگاه فرار کند و از همین رو نقشه ای را طراحی کرد تا وانمود کند که توسط آدم ربایان ربوده شده بوده و به همین خاطر نتوانسته در جلسه تمرینی تیمش شرکت کند.

روزنامه آبولا حالا در گزارشی داستان این فوتبالیست برزیلی که وانمود کرده که گرفتار آدم ربایان شده تا غیبتش در جلسه تمرینی تیمش را توجیه کند را منتشر کرده است. 

پائولو سیلوا که لقب سومالیا را یدک می کشد، در سال 2010 به باشگاه بوتافوگوی برزیل پیوست؛ تیمی که در دسته اول فوتبال برزیل حضور داشت. 

دقیقا در روز 5 ژانویه اولین فصل حضور او در این باشگاه بود که پائولو سیلوا اعلام کرد قربانی یک آدم ربایی شده و البته خیلی سریع و تنها بعد از گذشت دو ساعت و نیم ، آزاد شده است. او که این روزها همچنان در تیم بوتافوگو در ریودوژانیرو بازی می کند، حالا و بعد از گذشت سال ها از آن اتفاق عجیب و غریب، اعلام کرده که همه این اتفاقات، یک داستان پردازی بوده و او با طراحی این سناریو قصد داشته تا غیبتش در جلسه تمرینی تیمش را توجیه کند تا بدین ترتیب از جریمه شدن احتمالی اش توسط مقامات باشگاه جلوگیری کند. البته او در عین حال اعلام کرد که تنها بعد از چند ساعت، پلیس هم متوجه دروغگویی او شده است.

چرا که دوربین های امنیتی منزلش نشان دادند که سومالیا روز قبل از این اتفاق با دوستانش به میهمانی رفته بوده و ساعت 5 بامداد به خانه بازگشته و تمام طلا و جواهراتش را در گاراژ خانه پنهان کرده است. اما از آنجا که حالا سالها از آن ماجرا گذشته است، این اتفاق درحد یک داستان خنده دار در رسانه های ورزشی نقل می شود.