گالاس: سندروس در مواجهه با دروگبا دچار حملات ترس می شد

گالاس: سندروس در مواجهه با دروگبا دچار حملات ترس می شد

سایت رسمی فوتبالی- برخی بازیکنان دنیای فوتبال هستند که وحشت عجیبی را در دل بازیکنان تیمهای حریف ایجاد می کنند. این اتفاق عجیب وغریبی نیست و خیلی از فوتبالیستهایی که رودرروی نوابغ دنیای فوتبال قرار گرفته اند، به این موضوع اعتراف کرده اند.

این مورد در مورد فیلیپه سندروس، مدافع سوئیسی دنیای فوتبال که در بین سالهای 2003 تا 2010 برای آرسنال بازی می کرد، صدق می کرده است. سندروس از رویارویی با دیدیه دروگبا، مهاجم توانای ساحل عاجی چلسی وحشت داشت.

ویلیام گالاس هم تیمی سابق سندروس در آرسنال که مدتی هم درچلسی کنار دروگبا بازی کرده از این راز پرده برداشته . گالاس در گفتگو با رادیو مونته کارلو گفت:« سندروس قبل از رویارویی با دروگبا در جریان بازی های آرسنال- چلسی در آن زمان، دچار پنیک اتک (حملات ناشی از ترس) می شد.» 

بدین ترتیب گویا مهاجم ساحل عاجی کابوس بزرگی در زندگی فوتبالی سندروس بوده.دروگبا در 15 مصافش مقابل آرسنال 13 گل به این تیم زده.


گالاس ادامه داد:« من فیلیپه سندروس را خوب می شناختم. قبل از بازی برخی بازی ها می بایست خیلی با او صحبت می کردیم. کاملا می شد دید که او حسابی عرق می کند و حالش خوب نیست. این اتفاق به ویژه در مصاف با برخی بازیکنان خاص برایش بیشتر رخ می داد. مثلا قبل از بازی با چلسی و مصاف با دیدیه دروگبا. او واقعا از دروگبا می ترسید.» و ازرویارویی سندروس با دروگبا بیشتر گفت:« متاسفانه وقتی دروگبا را در زمین می دید، فیلیپه تمام توانایی هایش را از دست می داد و اصلا خوب بازی نمی کرد. این درحالی بود که در جلسات تمرینی و مقابل بازیکنان خودی مان خیلی بهتر بازی می کرد.»

سندروس در حال حاضر 33 ساله است و در تیم هیوستون دینامو در لیگ ام.ال.اس آمریکا بازی می کند و از کابوس فوتبالی اش دیدیه دروگبا فاصله زیادی دارد.