مادر ام باپه، مانع انتقال کیلیان 13 ساله به چلسی شد: 5 سال دیگر باید 50 میلیون یورو برایش بدهید

مادر ام باپه، مانع انتقال کیلیان 13 ساله به چلسی شد: 5 سال دیگر باید 50 میلیون یورو برایش بدهید

سایت رسمی فوتبالی- کیلیان ام باپه درسال 2012 و زمانی که تنها 13 سال داشت، دریک قدمی پیوستن به باشگاه چلسی قرار داشت. یعنی مدتها قبل از تصاویر آشنای او با رئالی ها.

ستاره فرانسوی دنیای فوتبال در سال 2012 به کوبهام، کمپ تمرینی چلسی رفت تا تست فوتبالی بدهد و مهارتهای فوتبالی اش به نحوی بود که تمام باشگاه های انگلیسی را تحت تاثیر قرار داد. بعد از آن تست، از ام باپه خواسته شد تا برای دومین بار در تستهای چلسی حضور بیابد، اما مادرش نپذیرفت و امباپه دیگر به انگلیس بازنگشت.

سرژه دانیل بوگا، استعدادیاب چلسی تا سال 2014، حالا در گفتگو با گل در مورد دلایل منتقل نشدن ام باپه به رختکن چلسی صحبت کرده است:« او در چلسی تست داد ونتوانست نظر مثبت مسئولان باشگاه را جلب کند؛ چون فداکاری زیادی در امور دفاعی نداشت. در آن زمان از مادر ام باپه خواسته شد تا دوباره به انگلیس سفر کنند تا کیلیان برای بار دوم در تستهای باشگاه شرکت کند ومادرش از این سفر سرباز زد.»

در آن زمان مادر ام باپه گفته بود:« پسر من بازنخواهد گشت. یا همین حالا با او قرارداد می بندید یا اینکه تا 5 سال دیگر باید 50 میلیون یورو روی میزبگذارید تا بتوانیداو را به خدمت بگیرید.» در آن زمان ام باپه نوجوان در تیم بوندی، باشگاه کوچکی در اطراف پاریس توپ می زد.


آقای بوگا در ادامه به این نکته اشاره کرد که مربیان باشگاه لندنی تمایل داشتندتا بار دیگر عملکرد ام باپه در زمین چمن را ببینند تا بتوانند توانایی های تدافعی اش را آنالیز کنند:« در آن زمان او هنوز در زمینه تدافعی خوب نبود. وقتی توپ را می گرفت، عالی کار می کرد ولی بدون توپ، تلاش زیادی انجام نمی داد. ام باپه از آن دسته بازیکنانی است که همه دوست دارند بازیهایش را تماشا کنند. او تمام مهارتهای لازم برای تبدیل شدن به یک بازیکن مدرن را داراست و در10 سال آینده یکی از بهترین های دنیای فوتبال خواهد بود.»

همین حالا، ارزش ام باپه 19 ساله خیلی بیشتر از 50 میلیون یورویی است که مادرش در سال 2012 مطرح کرده بود