دی فرای: امباپه بهترین مهاجمی است که دیده ام نه رونالدو!

دی فرای: امباپه بهترین مهاجمی است که دیده ام نه رونالدو!

سایت رسمی فوتبالی - مدافع اینترمیلان، استفان دی فرای، مدعی شد که حضور کریستیانو رونالدو تاثیر مثبتی بر سری آ دارد اما اعلام کرد که کیلیان امباپه بهترین مهاجمی است که روبروی او قرار گرفته است. 

به گزارش فوتبالی، رونالدو تابستان امسال در انتقالی تعجب آور از رئال مادرید به یوونتوس پیوست. بسیاری بر این باور هستند که حضور رونالدو می توانند قطعه گمشده پازل تلاش 22 ساله یوونتوسی ها برای رسیدن به قهرمانی در لیگ قهرمانان باشد. آغاز این بازیکن 33 ساله در سری آ چندان درخشان نبود و پس از گذشت 3 بازی او هنوز موفق به گلزنی برای یوونتوس نشده است. با این حال دی فرای شکی در تاثیر رونالدو بر فوتبال ایتالیا ندارد. 

این بازیکن هلندی در گفتگو با کوریره دلو اسپرت گفت: " باید اعتراف کنم که اول باور نمی کردم او به ایتالیا آمده باشد. اما وقتی رسانه ها شروع به اعلام آن کردند، به این موضوع توجه کردم. حضور در سری آ برای فوتبال ایتالیا بسیار مثبت است چون کمک بسیاری به پیشرفت این رقابت ها می کند. من در تیم ملی در دیدار دوستانه پیش از جام جهانی 2014 برابر او قرار گرفتم. این بازی با نتیجه 1 - 1 به پایان رسید و او روی یک ضربه کرنر گلزنی کرد. "

هرچند رونالدو به عنوان یک مهاجم تاثیر چندانی روی دی فرای نگذاشته و این بازیکن معتقد است که مهاجم 19 ساله ای که جدیدا دنیای فوتبال را متلاطم کرده، مهاجم بهتری است. دی فرای در پاسخ به این سوال که بهترین مهاجمی که مقابلش بازی کرده چه کسی است، گفت: " امباپه بهترین است. "

بازیکن جوان تیم ملی فرانسه پس از کمک کردن به تیم ملی کشورش برای کسب قهرمانی در جام جهانی 2018 روسیه جایزه بهترین بازیکن جوان این رقابت ها را از آن خود کرد.